<p>Hoi allemaal, </p><p>We zitten met een dilemma. Onze dochter is net 2 geworden. Ze hoeft niet naar een kdv want we werken om en om 3 dagen en 1 dag naar oma. Dus we hebben zeeën van tijd met haar gehad wat heerlijk was. We vonden 2 jaar ook een goede leeftijd om naar het kdv te gaan. (2 ochtenden in de week) Ze begint in de speeltuin of park ook echt interesse te krijgen in andere kindjes. De belangrijkste reden om te wachten was om mijn moeder. Die krijgt op moederdag haar 2e vaccinatie. Vandaag contact gehad met het kdv. Wij als ouders mogen komen kennis maken maar dan wel buiten en mijn dochter mag een uurtje naar binnen. Nu begrijp ik het wel. Vanwege corona. Maar now way dat mijn dochter naar binnen durft zonder ons. Die kroop huilend haast in me toen mijn schoonzus op bezoek kwam na 3 maanden niet gezien te hebben. Wat denken jullie? Wachten tot wij als ouders een uurtje mee naar binnen mogen of haar verleiden om met èèn van de leidsters naar binnen gaan. Ik heb er een hard hoofd in. Iemand dit principe ook meegemaakt? En wat heb je gedaan? Twijfel zo.. </p><p>Ik hoor het graag!</p><p>Groetjes, Susanne </p>