"We" staan bijna boven aan!

Zo raar.... ik weet nog de eerste keer dat ik de mamaclub maart 2011 bezocht, toen stonden we ergens helemaal onderaan het lijstje met mamaclubs. En zie ons nu eens, bijna boven aan! Wat vliegt de tijd.... wordt er sentimenteel van! Of zou dat aan de hormonen liggen, ha ha ha!

Gr ingrid

Jij schrijft het en ik dacht het.........het komt idd al aardig dicht bij!
Voor de een nog een week of 2 in mijn geval wrs nog een week of 5!
Begin nu ook een beetje ongeduldig te worden haha.
Zo benieuwd naar ons manneke hoe het zal zijn enz.
Hoop dat de tijd snel gaat......

liefs louise

p.s hoe was je nacht in het zh?

Jaaaa ik dacht hetzelfde vorige week. Ik klikte per ongeluk al op april, maar januari was al weg!!

Nog twee en een half week voor mij. Of iets later of eerder natuurlijk. Van mij mag volgend weekend wel!

@louise: mijn nachtje hield niet echt over jammer genoeg. Ik kon niet goed in slaap vallen en heb toch weer flinke pijn van het liggen gehad. Gisteravond thuis nog een slaappil genomen, maar die hielp jammer genoeg ook al niet. Morgen terug naar de gyn, ik ben benieuwd!

is gewoon bijna beangstig.. over 2 weken mag de kleine man zich gewoon al melden zonder ziekenhuis bezoek raar idee hoor..

heb er zo veel gevoelens er over blij, spannend maar ook best beangstig al dat onbekende omdat het voor mij de eerste is zou ik ook echt niet weten wat ik moet verwachten

Komt wel goed hoor Dromertje... kan me dat gevoel nog goed herinneren...aan de ene kant kan het niet snel genoeg gaan, maar aan de andere kant...je weet niet wat je kunt verwachten. Heb dat nu ook nog wel een beetje, maar bij Joris was dat veel extremer!

Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt Ingrid! Wie weet kunnen ze het aan het einde van de week al halen.. zou het je echt heel erg gunnen!

Ik ben aan de ene kant heel blij dat het allemaal zo dicht bij komt, maar kan me nog echt niet voorstellen dat ik over een paar weken op de bank zit met een klein baby'tje, denk dat dat pas komt als Jasper weer thuis is en dat duurt waarschijnlijk nog ruim 4 weken!

ik dacht dit een paar dagen terug ook inderdaad.
gaat nu echt snel allemaal, is best wel eng eigenlijk we hebben bijna de verantwoording van een klein wezentje.
zal wel even wennen zijn, moet denk wel even omschakelen.
maar dat komt wel goed en ik denk dat het ook wel vanzelf zal gaan.

groetjes angelique

Terug
Bovenaan