"We" staan bijna boven aan!

Was mij ook al opgevallen idd, we zijn gewoon alweer hoogzwanger,,whaha, meestal voel ik me nog niet echt zo, was gisteravond op een feest en toen was al iedereen zo lief voor me,,,smelt,, en allemaal succeswensen bij het vertrek,, was wel een vreemd gevoel,,haha
Vandaag 37.3, dus ik hoop op nog 2wk met deze bewegelijke kruimel in mn buik!!!!
Liefs

idd de tijd vliegt, lijkt gisteren dat ik een positieve test in handen had en nu komt er gewoon een baby bijna, spanennd ben benieuwd wanneer de eerste zich aanmeld

Ja inderdaad, soms is het moeilijk te beseffen dat het gewoon al bina zover is! En soms doordat anderen zeggen: Oh, doe jij dit/dat nog steeds?' of 'Wat flink dat je hier nog bent!', realiseer je je ineens dat je hoogzwanger bent.
Ik herken ook wel de mix van 'kom maar op' en aan de andere kant de onzekere gevoelens over de bevalling en hoe alles zal gaan. Vooral of ik in een flinke en energieke bui zal zijn, of net toevallig een dipje heb ;-)
Maar ze zeggen dat de adrenaline daar zijn rol wel in speelt dus daar vertrouw ik ook een beetje op. Maar het zelfvertrouwen lijkt me een van de allerbelangrijkste dingen!
Nouja, succes allemaal..
Ilse

Terug
Bovenaan