We stoppen er even mee!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Na 4 pogingen gedaan te hebben om zwanger te worden, hebben man en ik besloten om onze pogingen een tijdje te staken en weer aan de pil te gaan.
Niet omdat we ongeduldig zijn maar omdat de situatie het niet toe laat.
Heb het afgelopen jaar erg veel voor mijn kiezen gekregen en het lampje is nu uitgegaan bij mij. Heb hiervoor psychische hulp gezocht en ik moet hard aan mezelf gaan werken. Ben nu erg labiel!

De komende maanden gaan we gebruiken zodat ik weer lekker in mijn vel kom te zitten en me weer volwaardig ga voelen. Dat is nu absoluut niet zo. Ben depressief! Heb het tijden voor me uit geschoven maar het is gewoon nu even niet anders. Vind niet dat ik het een baby kan aandoen om een depressieve moeder te hebben. Als ik een babietje krijg, wil ik ervoor zijn en er 100% van kunnen genieten.

Het is even niet anders en het valt me zwaar het toe te moeten geven, maar het moet. Dus ik hoop over een tijdje weer terug te zijn op deze site en me weer met een opgeheven hoofd op de NOD-lijst te laten zetten.
Hoop voor jullie dat het bij jullie allemaal wel gaat lukken!

Liefs,
Cameltje

Jeetje Meid !!!

heel veel sterkte gewenst !!!   Denk nu in de eerste plaats maar aan jezelf want dat is nu tch belangrijker !!   Onthoudt dat wanneer je zelf niet gelukkig bent je een ander ook niet gelykkig kan maken. leer houden van jezelf, het gaat je vast lukken !!!!   En wanneer je weer met opgeheven kin loopt komt er voor jou vast ook nog zo'n wondertje in je leven !!!

Heel veel sterkte gewenst !!!

Blanca

Het is wel moeilijk hoor om het toe te geven! Wil van jongs af aan al kids maar het gaat gewoon niet. Ik ben pas 29 maar mijn man is 41. Hoop niet dat zijn zaad te hard aftakelt, hi, hi!

Bianca, je hebt helemaal gelijk  met wat je zegt! Moet nu echt aan mezelf denken!

Hai camel ik vind het erg jammer voor je allemaal. Maar ik hoop dat
straks alles goed komt. Je zult een kanjer van een moeder worden let
maar op.

xxx

Hoi Camel !

Maak je niet ongerust meid, die zaadjes blijven wel zwemmen hoor !!! Leeftijd heeft er gelukkig weinig mee te maken en ik denk dat je mannetje ook graag het "oude" vrouwtje terug heeft die de werled weer helemaal aankan !

Het is inderdaad moeilijk om toe te geven maar wees trots op jezelf DAT je het toegeeft !!!! Dat is de eerste stap meid, neem je tijd...................   Je zult zien dat wanneer je je focust op jezelf en het straks weer beter gaat dat wondertje zichzelf vanzelf aandient, en dan ben je er helemaal klaar voor !!!

groetjes,

Blanca

Jeemig Camel wat erg allemaal.
Wil wel even zeggen dat ik het heel erg moedig van je vindt.
Zet 'm op meid. Wordt maar weer snel gelukkig.

Heel veel sterkte.

TeHa

Camel,

Hoop dat ik je niet voor je hoofd stoot met mijn berichtje.
Allereerst vind ik het knap dat jullie deze beslissing nemen, want als je iets zo graag wilt kun je weleens uit het oog verliezen dat het erg belangrijk is dat je zelf lekker in je vel moet zitten voor zo'n ingrijpende verandering.

Je zegt dat je weer aan de pil gaat. Heb je ook nagedacht over bijvoorbeeld condooms?
Ikzelf heb 10 jaar lang de pil geslikt en ben gestopt juist door hele erg stemmingswisselingen, hoofdpijn, opvliegers etc. Toen ik stopte knapte ik na een half jaar zo op. Helaas kreeg ik heel erg acne en ben ik toch weer een tijdje aan de pil gegaan omdat wij zouden gaan trouwen en ik wilde dat mijn huid er iets beter uit zou zien. Binnen een paar weken had ik weer dezelfde klachten. Ik heb toen van een dermatoloog medicijnen tegen acne gekregen en ben direct weer gestopt met de pil.

Van die hormonen kun je ook erge stemmingswisselingen krijgen. Misschien is het beter om ook over een alternatief voorbehoedsmiddel (zonder hormonen) uit te kijken.
Dan zul je daar geen last van hebben. En als jullie besluiten ervoor te gaan heb je ook geen pilhormonen meer in je lijf.

Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Syl

Camel,
Veel sterkte en neem goed te tijd voor jezelf en jullie samen, dan komt echt alles goed.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan