We stoppen er even mee!

Hallo,

Een hele dappere beslissing. Ik hoop dat je goede begeleiding hebt en de goede dingen van het leven weer kunt zien. Wij hebben ook een rust periode gehad van 2 jaar. Het heeft ons uitzonderlijk goed gedaan en ons weer met beide benen in het leven gezet. Op een gegeven moment draait alles om het krijgen van een baby. Dan is de kans groot en logisch dat je leven alleen daar nog om draait en elke maand de teleurstelling groter word. Hoewel het nu heel moeilijk is en best nog wel een poosje zal zijn denk ik en hoop ik dat dit een hele wijze en dappere beslissing is.

Heel veel sterkte en vergeet niet dat het hard werken is om je staande te houden vooral als het leven zo hard is. Groeten Pinklady

Hoi lieve meiden,

Jullie zijn kanjers, echt waar!
Het is een moeilijke beslissing geweest maar nu echt even de beste. Alleen sta ik nu op het punt dat ik denk dat ik er NOOIT uit ga komen. Heb dagen   dat ik alles aankan maar de volgende dag zit ik heel diep in het dalletje.
Maar ik ga ervoor vechten.

En dat van die condoom is wel een goed idee. Had ik zelf nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip. Ik heb nu bijna 15 jaar de Diane pil geslikt. Best een zware pil volgens mij. Misschien is het inderdaad beter om maar iets anders te gebruiken!!
Mochten jullie meer tips hebben, hoor ik het graag!

Liefs,
Cameltje

Hoi Camel,
ik wens je alle kracht, moed en wijsheid toe de komende periode!
Ik hoop dat je snel vanuit dat dal omhoog kunt komen en weet....aan het eind van iedere tunnel brandt een lichtje voor iedereen!! Het lijkt soms kei ver weg, maar ooit zul je het halen zeker weten!
Ik vind het hartstikke goed van je dat je nu deze beslissing neemt. Ik wil je verder niet ontmoedigen, maar ook het zwanger zijn en een kind krijgen kunnen ontzettend veel met je doen. Ik ben helaas door het krijgen van mijn kindje depressief geworden. Ben nu eindelijk na vijf jaar er weer helemaal bovenop en voel me nu ook sterk genoeg om het te gaan proberen voor een tweede. Mijn huisarts en psycholoog hebben al gezegd dat ze me goed in de gaten zullen houden als het zover mocht zijn. Maar ik weet nu zelf ook beter wat me eventueel te wachten staat (het hoeft namelijk niet altijd terug te komen bij een tweede gelukkig), dus kan ik er ook eerder bij zijn.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je inderdaad jezelf helemaal op en top moet voelen voordat je aan kinderen moet beginnen. Want je kunt inderdaad pas veel liefde en geluk geven als je jezelf liefdevol en gelukkig voelt.
Ik hoop je snel weer te spreken en kop op he!  Het gaat zeker lukken!!
Liefs, Chalala

Terug
Bovenaan