We twijfelen over de naam!

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Vanaf dat ik een paar weken zwanger was stonden de namen al vast want we wisten het zo zeker!
Maar nu gaan ik twijfelen over de jongensnaam, erg he..
Zou het de hormonen zijn? Maar mijn vriend weet het ook niet goed of hij de naam nog wel mooi vind..
De meisjes naam twijfelen we niet over, die vinden we super maar omdat we niet weten wat het word moeten we toch goed over beide namen nadenken.
Als ik op zoek ga na een andere jongens naam kan ik niks leuks vinden pff..

Weet iemand nog leuke jongensnamen?
We houden van kort maar krachtig, engels amerikaans ofzo..
De meisjes naam vinden we lynn heel mooi dus iets wat daar bij past voor als we in de toekomst een meisje erbij krijgen als dit geen meisje is!

xxx ssuss (28 weken)

Hoi,

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik begrijp wat je bedoelt die twijfels heb ik namelijk ook.. Ik zou er niet teveel over nadenken, maak anders een top 3 van namen dan kan je wanneer het geboren is kijken wat het beste bij zijn gezichtje past.
Een korte jongensnaam bij Lynn, misschien Leon..

Altijd moeilijk persoonlijk vindt ik dat er meer mooie meisjesnamen zijn dan jongensnamen. Succes met je zwangerschap!

Gr elmira.

Hoi,

Wat grappig. Wij vinden de meisjesnaam Lynn ook ontzettend mooi. Veel engelse namen voor jongens weet ik niet echt. Vrienden van ons hebben een zoontje Dean.
Vind ik ook wel een leuke naam. Dylan is ook engels. Nog een paar, maar dit kan dus ook als Nederlandse naam  zijn:
Jerry,
Timo
Tim
Bob
Ian
Evan

Hopelijk heb je hier wat aan? Ik kom even niet meer zo snel op engelse of amerikaanse jongensnamen.

groetjes
Nicole

hallo,

Wat dacht je van deze namen:

Troy   ( komt echt bijna niet voor deze naam )
Noah
Luca
Sem
Mitch
Kay
Roy
Thijs
Tom
Rick
Mark
Max

groetjes

Hoi hoi!

Flynn vind ik leuk maar niet zo bij Lynn.
Jack heet de zoon van vrienden.

Succes!!

Ik vind Dean erg leuk en goed bij lynn passen. Vaak vind ik die engels/amerikaanse namen een beetje ordi en sjonnie en anita achtig (sorry). Dean is dat niet. Ik vind Jeramy en Damian bv heel erg lelijk.
Robbin is ook een naam die in het engels veel voorkomt ook leuk!
Succes met kiezen!
gr.Ing

Ik heb wel eens meer gehoord dat mensen toch gaan twijfelen over de naam, soms zelfs op het allerlaatste moment nog!
Mijn zoontje heet Stijn. Lynn en Stijn klinkt toch wel leuk? Of Kai

Tja moeilijk is het he..

Wij hadden eerst sem in gedachten maar als we ooit een jongen en meisje zouden krijgen vind ik dat niet leuk bij elkaar staan!
Dean las ik net en dat had ik ook gezien op het internet en ik moet zeggen dat ik die ook heel leuk vind! Past ook mooi bij lynn! (mochten we ooit een meisje krijgen)
Ik zal eens met manlief overleggen....

Allemaal bedankt voor de reacties!

xxx ssuss (28 weken)

Terug
Bovenaan