We twijfelen over de naam!

Hoi,
Ik vind Matt ook wel leuk klinken bij Lynn. Komt misschien omdat wij een Max en een Liv hebben. Ik zou die Matt dan wel als "met" laten uitspreken, anders is hetniet amerikaans/engels, wat je zo leuk vindt.
Patricia

Hi ssus,
Inderdaad Lynn is de allermooiste naam van de wereld, zo heet onze dochter, hihi.
Wij hebben een hele lijst met namen die we mooi vinden en allemaal engels.
Voor ik zwanger was van Lynn, was ik ook zwanger geweest, maar kreeg toen een miskraam. We hadden al een naam voor dat kindje, het is Sam. Sam kan zowel voor een jongen als een meisje.
Als ik dadelijk weer een keer zwanger word, ik hoop het, dan hebben we al een jongensnaam, meisjesnaam hebben we dan waarschijnlijk ook meteen.
Wij hebben er niet zoveel moeite mee om namen uit te zoeken. We hebben redelijk dezelfde smaak.
Succes ik hoop dat je een naam gevonden krijgt.
X

Wat dacht je van Ryan, Owen, Kevin, Dion, Nick...genoeg te verzinnen...Ok een aanrader is de site familyberry.com en dan de link internationale namen...

Ik ben inmiddels 35+3 en we hebben ook nog geen namen (en we weten ook niet wat het wordt....dus een dubbel probleem....)

Liefs Yvonne

Wat dacht je van Lee. Zo heet mijn jongste ook.
Wij houden ook van korte amerikaanse/engelse namen.
Mijn dochters heten Indy (kan ook voor jongen) en Eve.
Lee past in ieder geval wel bij Lyn (wat ik zelf ook heel leuk vind) en in VS is het de normaalste naam maar hier hoor je het zelden.
Ivy

Terug
Bovenaan