we vrijen al jaren verkeerd

Hallo dames,

Ik kom van het 'zwanger zijn' forum en wil jullie even heel veel succes wensen!! Misschien dat mijn verhaal iemand kan helpen?

Toen wij zwanger wilden worden, hebben mijn man en ik eigenlijk vanaf het einde van de menstruatie tot het moment waarop ik ongeveer ongesteld zou moeten worden, om de dag gevreeen. Op het moment dat ik officieel mijn eisprong zou moeten hebben (twee weken na het begin van de menstruatie) was ik echter 4 dagen van thuis weg. Toch hebben we daarna ook gewoon "geoefend." Met resultaat: ik was meteen in de eerste ronde zwanger!

Mijn cyclus is iets langer dan die van andere mensen (ca. 36 dagen) en ik wist dus ook niet wanneer de eisprong zou komen. Ik zou dus iedereen willen aanraden: lekker vrijen, maar niet teveel op het moment letten!! Oh, en je hebt met iedere eisprong ongeveer een "window of opportunity" van 2 dagen. Dus als je om de dag vrijt, zou het moeten lukken.

Ik wens jullie allemaal heeeeeeel veel sterkte en geluk! En dat jullie maar snel zwanger mogen worden.
~Hilde

Terug
Bovenaan