we weten het niet meer

Hoi,

Ik denk ook dat het te maken heeft met de ontwikkeling. Dat ze meer willen dan ze kunnen en daardoor gefrustreerd raken. En misschien eventuele doorkomende tanden?

Wat betreft slapen...Emma sliep overdag ook ineens een stuk minder, ik heb nu het gordijn op haar kamer dicht. Nu slaapt ze ineens wel weer gewoon een uur of meer achter elkaar ipv kleine half uurtjes. Ze vond het gewoon te licht overdag. Dus misschien is dat een idee, als je het nog niet deed.

Groetjes Kirsten

Hoi, ik denk dat het gewoon een fase is, Daantje (dit weekend 7 maanden) heeft ook zo van die periodes gehad dat ze helemaal niet alleen in de box wilde en overdag niet goed wilde slapen. Wat bij ons erg geholpen heeft is eigenlijk gewoon een strak schema, dus alles op vaste tijden, daar heeft ze veel baat bij gehad, op het moment slaapt ze wel goed overdag maar het alleen spelen in de box is ook even wat minder, ze kan nl net draaien op haar buik, maar niet terug, ik ren me dus rot als ze in de box of op het kleed ligt.

Heel veel succes en hopelijk kan je iets met al die tips van iedereen,

Groetjes Femke

bedankt allemaal voor het lezen van mijn verhaal en de tips.
We moeten het afkloppen maar het gaat sinds zondag goed met  Lynn, ze slaapt beter en is ook minder mopperig.
Wat het over heeft doen gaan weten we niet maar we zijn er wel heeeeeel erg blij mee. Misschien dat het de druppels zijn of dat het toch een fase was (wel een erg lange).
We laten  haar nu meer slaapjes doen, elke keer een uurtje of 2 uurtjes, geeft ze zelf aan. We halen haar eruit en laten haar dan even spelen en als ze weer moe begint te worden gaat ze haar bed weer in.  
groetjes  

Terug
Bovenaan