We weten wat de oorzaak is van het geluid

Nou hier weer een update over Rebecca.
Ze bleef last hebben van die stridor (hoorbare ademhaling), het was ff weg maar volledig teruggekomen en zo ook weer aan de flow gelegd. Omdat het weg was geweest werd het niet meer aan het prematuur zijn geweten. (ze wordt ook al niet meer als prematuur gezien omdat ze eigenlijk alles zelfstandig doet). Dus er is begin deze week besloten om erder te gaan testen, de cardioloog is langs geweest. ! op de ...... hebben dat de aders misschien om de luchtpijp lopen. Nee dat was het niet!!! Gelukkig! Dus verdere onderzoeken, ze zou gister een CT scan krijgen, alles klaar, zij een slaapmiddel bleek er geen controle te zijn geweest of haar nieren goed waren ivm contrastvloeistof. Dus afgeblazen! Haar nieren getest, die waren ok, dus CT vanmorgen, we zouden vandaag uitslag krijgen. Nou eind van de middag nog geen uitslag ivm spoedgeval, dus morgen ochtend de uitslag.
Gaat om 20.00 mn mobiel, ja hallo u spreekt met dokter blablabla van het LUMC, nou mijn luchtpijp werd ineens dichtgeknepen, nee er is niets met Rebecca (jaja de schik zat er al in). Ze belde ivm de uitslag.

Er blijkt een cyste in haar hals te zitten en die drukt haar luchtpijp dicht. Ze wordt morgen overgeplaatst naar het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam en waarschijnlijk vrijdag geopereerd.

Deels ben je super blij dat er een uitslag is, en dat het ook verholpen kan worden en geen drastische gevolgen zal hebben voor haar, maar toch, zo klein en al geopereerd moeten worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n hart is in een 2strijd!!! (Blij, verdrietig)

Zodra ik meer weet zal ik het laten weten. Maar weet dat mn ritje naar het ziekenhuis geen 15 a 20 min meer zal zijn maar min 1 uur, dus zal nu niet zo gemakkelijk een update geven.

Groetjes Pauline

Ohhh, dat kleine friemeltje... dat heeft zo genoeg meegemaakt voor een heel mensenleven! 'Gelukkig' is het een goed te opereren iets, maar zoals je zelf ook al zegt, zo'n klein mensje op de operatietafel, dat hoort gewoon niet.

Heel veel sterkte ook voor papa en mama, jullie krijgen heel wat voor de kiezen zo!

Hoi,

dubbel ja, fijn dat er iets gevonden is en dat het mee lijkt te vallen, aan de andere kant verschrikkelijk dat zo'n klein friemeltje geopereerd moet worden en een stuk verder van jullie weg moet. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal!

Natasja

Ohhh wat sneu voor je kleine meissie.
Wel fijn indd dat ze nu de oorzaak weten en dat het te verhelpen is, maar een operatie bij zo'n kleintje.......
En dan moeten jullie ook nog eens verder reizen om bij je meissie te zijn.
Nou heeel veel sterkte toegewenst.

Liefs marielle

ahhhh vreselijk voor jullie hoor! an een kant natuurlijk heeeel fijn dat ze erachter zijn waar het aan lag en dat er ets gedaan kan worden,maar zoon klein kwetsbaar mensje die al zoveel moet meemaken,natuurlijk maakt je dat verdrietig! ik wens jullie heeeel veeel sterkte en succes!
dikke knuffel
Liefs Kim

Terug
Bovenaan