We weten wat de oorzaak is van het geluid

Iedereen bedankt voor jullie hart onder de riem stekers!!!!! Had ik ook ff nodig!
Nou ze is uiteindelijk vanmiddag overgeplaatst. zij was er rond 15.45, Ik had de mazzel vast te staan in de file dus heb er ruim 2h over gedaan, en de terug weg ong 50 min.
Maar daar eenmaar aangekomen was er net overleg met de artsen over het hoe en wat, en later kreeg ik alles te horen. Ze (LUMC) hadden niet alle beelden van de CT-scan mee gegeven, maar alleen 2 screenshotjes, en daar konden ze niets mee, dus alle data wordt nu per koerier alsnog verstuurd of er wordt morgen een nieuwe CT-scan gemaakt. Afh van wat ze zien wordt er een plan gemaakt. Dus als ik pech heb wordt ze maandag op zn vroegst geopereerd. Tenzij het spoed is, dan nog in het weekend. Nou ik denk toch dat als je iets hebt dat je strot dichtknijpt en je moet een soort van beademing krijgen dat het toch wel spoed is. Sorry maar ik kook van woede!!!!! Is al de 2e blunder!
Maar morgen hoop ik meer te horen.

Groetjes Pauline

he zeg! wat vervelend alweer! logisch dat je kookt! zou ik ook doen! je wilt gewoon dat je meisje er zo snel mogelijk vanaf is natuurlijk! hopen dat het zo snel mogelijk wordt gedaan en dat jullie rust krijgen!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan