we wilden nu net voor de eerste ronde gaan..................

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

We waren er net vorige week uit dat we voor een tweede kindje wilden gaan. Ons zoontje is nu 9 maanden. Ik ben vorige week gestopt met de pil en zou dus nu ongesteld moeten worden. Ik was vanmorgen aan het boodschappen doen, toen ik plotseling de verleiding niet kon weerstaan om een test te kopen. Ik heb de digitale van clear blue gekocht.
Heb net toch maar een test gedaan. De verleiding was erg groot, omdat ik nog steeds niet menstrueerde. Wat denken jullie? HIJ GEEFT ZWANGER AAN!!!!!
Ik ben helemaal verbaasd. Door de pil heen dus gebeurd. Ik weet niet hoelang ik dan zwanger ben en of het echt zo is.  Mijn vorige menstruatie was wel heel kort. Maar 3 dagen, terwijl ik nomaal 8 dagen ongi ben.
Poeh, ik ben behoorlijk van slag. Tuurlijk is het welkom, maar dit is wel heel onverwacht.
Uiteraard moet mijn man precies vandaag tot vanavond laat werken. Bijna nooit werkt hij 's avonds en nu dus wel. Dus jullie weten het als eerste. Ik moest het echt even kwijt.

Groeten,

Ikky.

Hoi! Gefeliciteerd!
Zo zie je maar: een zwangerschap is een kadootje en eigenlijk niet te plannen! Wat een verrassing zeg! Scheelt wel een hoop wachten en hopen!

Veel plezier met je zwangerschap!

En....al een beetje bekomen van de schrik?
Wat een geweldig cadeautje! Gefeliciteerd!
Heb je het je man al verteld?

Groetjes Noor

Hoi,

Ik ben nog niet helemaal bekomen van de schrik. Ik ben nu aan het uitrekenen wanneer ik uitgerekend zal zijn. Dat kan in mei of in juni zijn, volgens mij. Ik weet niet precies wanneer ik zwanger ben geworden, omdat het door de pil heen is gebeurd. Op een echo kunnen ze het natuurlijk straks ook wel vaststellen.
Ik heb het nog niet tegen mijn man verteld. Hij is inmiddels onderweg naar huis. Over een uur is hij thuis. Nog een uurtje wachten.....................

Doei

Hoi Ikky,

Van harte gefeliciteerd. Waw, zeg dat is effe bijkomen. Heb je het je man ondertussen al verteld?

groetjes,

mama van lieve 2

hoi,

kei gefeliciteerd

echt super geniet ervan

groetjes moekje

Hoi Ikky,
Gefeliciteerd meid! En wat en verrassing zullen we maar zeggen! Balen dat je vriend moet weken vanavond, dat wordt een lange dag...
Geniet van je zwangerschap!
Lfs Joet

Hoi,

Gefeliciteerd met deze mooie verrassing. Geniet van de komende tijd.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan