we wilden nu net voor de eerste ronde gaan..................

Welke ikky ben jij?

Een dochter van ruim 2 jaar of toch een zoontje van 9 maand? Vorige week gestopt met de pil of eind juni? Zwanger  geworden vorige maand en deze maand, volgende maand weer?  Volgens mij kan elke nickname maar 1x voorkomen en is het onmogelijk dat er twee 'ikky's' zijn!    

Vorige maand zat je ook al op dit forum, toen had je een dochter van ruim 2 jaar en was je eind juni gestopt met de pil. Je schreef dit op 14 sept. in 'Wat duurt dat wachten toch lang'

Op  15 sept. schreef je:'Ik ben zwanger!! Ik kan de gekochte tummytup gaan gebruiken!!Je schrijft ook op het mei 2007 forum. Op vrijdag 15 september stel je je voor:
Hallo allemaal, ik kom het meiteam versterken!! Ook daar heb je een dochter van ruim 2 jaar!

Op 4 oktober schrijf je op het zwanger worden en zwanger zij forum in het onderwerp:
Eerste twee kindjes dicht op elkaar.
WIj hebben in januari een zoontje gekregen. Hij is inmiddels bijna 9 maanden oud.
Ik geniet ontzettend van  ons zoontje.

Moeten jullie nu eens horen!!!!

Mijn man was hartstikke blij! Voor alle zekerheid hebben we gisteravond nog een test gedaan. Wat denk je? Niet zwanger!!!!!! Ok, dan nog maar eentje vanmorgen met de ochtendurine voor alle zekerheid. En.........niet zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik snap er niks van. Gistermiddag was het duidelijk wel zwanger!!!!!!!!!!!

Wat nu? Watmoet ik geloven?

quote: Plien34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2006 10:39:30'));

Welke ikky ben jij? Een dochter van ruim 2 jaar of toch een zoontje van 9 maand? Vorige week gestopt met de pil of eind juni? Zwanger  geworden vorige maand en deze maand, volgende maand weer?  Volgens mij kan elke nickname maar 1x voorkomen en is het onmogelijk dat er twee 'ikky's' zijn!    

Vorige maand zat je ook al op dit forum, toen had je een dochter van ruim 2 jaar en was je eind juni gestopt met de pil. Je schreef dit op 14 sept. in 'Wat duurt dat wachten toch lang'

Op  15 sept. schreef je:'Ik ben zwanger!! Ik kan de gekochte tummytup gaan gebruiken!!Je schrijft ook op het mei 2007 forum. Op vrijdag 15 september stel je je voor:
Hallo allemaal, ik kom het meiteam versterken!! Ook daar heb je een dochter van ruim 2 jaar!

Op 4 oktober schrijf je op het zwanger worden en zwanger zij forum in het onderwerp:
Eerste twee kindjes dicht op elkaar.
WIj hebben in januari een zoontje gekregen. Hij is inmiddels bijna 9 maanden oud.
Ik geniet ontzettend van  ons zoontje.

Blijkbaar kunnen er dan toch 2 ikky's zijn. Ik had het nog niet ontdekt. Dat is niet zo handig. Ik heb in ieder geval een zoontje van 9 maanden.

Bedankt voor je reactie. Ik ga het nakijken.

Terug
Bovenaan