Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kriebelt misschien, maar ja, bij Laura gaat het altijd tussen de lippen zitten. Maar das het probleem niet, jongetjes gaan bij mij altijd lekken, hewb het zelfs eens gepresteerd het piemeltje buiten de luier te houden
Heej.. ben ik weer. Quinn even de pyama aan doen. Die gaat zo naar bed. Zit nu even hierbij.... papa is de vuilnisbak aan de straat zetten. Mannenklusje he.... als hij er is tenminste...
nou meiden, succes ermee. Ik heb geen idee waar jullie het allemaal over hebben (k heb ook niet me best gedaan haha) maar ik vrees dat mijn bijdragen bescheiden gaat bijven vanavond. Ik zit hier met een ventje dat gewoon weigert te slapen. grrrrrrr en moe dat ie is.... en gister opende ik nog een topic dat ie zo moe en lief was, vandaag is ie zo moe en een draak. Ik wou dat ie nu eens eindelijk ging slapen!!!!