A Anoniem Guest aug 21, 2007 #378 Nu wil ik toch nog wel even weten wat Marijke dan doet. Nu ben ik nieuwsgierig...
A Anoniem Guest aug 21, 2007 #379 Heyy... Ik ben van najaar 2006, door dit help ik dus ook een handje mee??? gekkenhuis... hahahaha... hoe verzinnen jullie het??? hahaha Groetjes Debby
Heyy... Ik ben van najaar 2006, door dit help ik dus ook een handje mee??? gekkenhuis... hahahaha... hoe verzinnen jullie het??? hahaha Groetjes Debby
A Anoniem Guest aug 21, 2007 #380 haha esther, ik zie je al voor me, helemal voorover achter de pc, ga maar gauw kolven en hopelijk tot snel
haha esther, ik zie je al voor me, helemal voorover achter de pc, ga maar gauw kolven en hopelijk tot snel
A Anoniem Guest aug 21, 2007 #381 Whahahha, nou, breek maar lekker in in dit gedoe, hoor, als jij ons nou ook nog kan vertellen waar het over gaat
Whahahha, nou, breek maar lekker in in dit gedoe, hoor, als jij ons nou ook nog kan vertellen waar het over gaat
A Anoniem Guest aug 21, 2007 #382 quote: Es_29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 21:42:47&apos); Nu wil ik toch nog wel even weten wat Marijke dan doet. Nu ben ik nieuwsgierig... Ze werkt in een speelgoedwinkel
quote: Es_29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 21:42:47&apos); Nu wil ik toch nog wel even weten wat Marijke dan doet. Nu ben ik nieuwsgierig... Ze werkt in een speelgoedwinkel
A Anoniem Guest aug 21, 2007 #383 ik wrrk bij bart smit. harstikke leuk hoor! vandaag alleen maar gezellige klanten gehad! heb alleen wel wat blauwe plekken.... heb met kasten en zware spullen lopen sjouwen. voelde me net een bouwvakker....
ik wrrk bij bart smit. harstikke leuk hoor! vandaag alleen maar gezellige klanten gehad! heb alleen wel wat blauwe plekken.... heb met kasten en zware spullen lopen sjouwen. voelde me net een bouwvakker....
A Anoniem Guest aug 21, 2007 #384 Hoi Debby, heb je alle pagina's gelezen of niet, lijkt me een hele klus haha