Ik moet nog 6 weken, maar over een jongensnaam zijn we het nogsteeds niet helemaal eens. Ik vind Mike een heel stoere naam! Als we een zoon krijgen, hadden we eerst in gedachten:
Mattyn - Mike => we noemen hem dan Mike (Mattyn doopnaam)
En toen begon ik gisteren te twijfelen.................. of toch een hele andere naam!
Nu vind ik Maikel heel mooi, maar mijn man vind dat vreselijk. Dus Mike was een mooi alternatief. Maar vind ik het Engelse Mike mooier dan Maik op zijn Nederlands?!
Nu had ik nog weer wat op papier gezet, en daar stond Jelle ook tussen. JA zij mijn man, dat vind ik een leuke naam! Ja? o... uhhhhm wat moeilijk is dit!! We dachten, dan doen we het zo:
roepnaam: Jelle (of Yelle) en als doopnaam Mike.
Jelle - Maik (roepnaam Maik)
Yelle - Mike (roepnaam mike)
Of toch Jelle/Yelle als roepnaam???
Wat vinden jullie????????????
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Of moeten we het bij Mattyn - Mike houden.
We hebben trouwens nog een zoon, zijn naam is: Sem
Liefs supermams
Mattyn - Mike => we noemen hem dan Mike (Mattyn doopnaam)
En toen begon ik gisteren te twijfelen.................. of toch een hele andere naam!
Nu vind ik Maikel heel mooi, maar mijn man vind dat vreselijk. Dus Mike was een mooi alternatief. Maar vind ik het Engelse Mike mooier dan Maik op zijn Nederlands?!
Nu had ik nog weer wat op papier gezet, en daar stond Jelle ook tussen. JA zij mijn man, dat vind ik een leuke naam! Ja? o... uhhhhm wat moeilijk is dit!! We dachten, dan doen we het zo:
roepnaam: Jelle (of Yelle) en als doopnaam Mike.
Jelle - Maik (roepnaam Maik)
Yelle - Mike (roepnaam mike)
Of toch Jelle/Yelle als roepnaam???
Wat vinden jullie????????????
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Of moeten we het bij Mattyn - Mike houden.
We hebben trouwens nog een zoon, zijn naam is: Sem
Liefs supermams