We zijn er bijna uit: maar wat is nu mooier? Mike of Yelle

Hoi hoi,

Ik zag jullie doopnaam en vond hem erg mooi en bijzonder: Mattyn, erg origineel!

Erg lastig hoor! het is echt smaakbepalend, ik vind alle namen erg mooi bij Sem passen! je moet ook even kijken wat het leukste past bij jullie achternaam! dat je daar geen gekke initialen van krijgt....

Zo heet mijn zusje DVD... haha maar die hadden ze in de tijd nog niet!!!

Succes met je beslissing!

Liefs Sabina

Hoi,

Ik hoor hier niet thuis hoor, maar zat toevallig even hier te kijken.

Ik ben 25 augustus bevallen van een zoon. Hij heet Jelle, dus je kan wel raden wat ik het leukst vind, hihi!!

Succes ermee!!

Groetjes Paula

Nog even een aanvulling. Ik vind Jelle/Yelle Mattin erg leuk. Roepnaam Jelle/Yelle en als doopnaam Mattin.

Mattin is een vrij aparte naam en als je in die sfeer wilt blijven zou ik Yelle schrijven.

Groetjes!!!

Hallo allemaal!!!!!!!!!

Nou we zijn er uit hoor! Ik had deze vraag ook op "zwanger zijn" forum geplaatst, en heel veel vonden Jelle mooier. En weet je wat het is, ik ben er achter gekomen, dat het toch echt een Mike moet worden. Ik vind de naam gewoon leuk, en super stoer. Dus we zijn eruit hhhahaha... het blijft gewoon zo als het was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ERG HE.. maar toch bedankt voor al jullie reacties! Het is in ieder geval wel duidelijk nu, dat ik er echt uit ben, en Mike dus toch de mooiste naam vind, na zo veel positieve reacties op de naam Jelle, en daar ben ik nu wel blij om. Dus bedankt allemaal!!!!!

hahahah Liefs supermams.. vr. nog 4 weken tot mijn uitgerekende datum!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd! Wij zijn er nog steeds niet uit, haha. Naja we zien het wel als het kindje komt, eigenlijk zouden we er wel actief mee bezig moeten zijn (ben nu 36,6), maar we weten het gewoon niet. We hebben wel een short-list, maar zelfs daar blijven we over twijfelen. Tja...hopelijk zegt hij/zij zelf hoe het wil heten...;-)
Blij voor jou dat je er uit bent iig.

Terug
Bovenaan