we zijn ook begonnen voor een tweede!!

Hee dames

Proficiat met jullie doorgehakte knoop om voor de volgende te gaan! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is en dat alles weer goed zal gaan. Ik kan me er persoonlijk nog weinig bij voorstellen... ik zou best een tweede willen, maar als ik zwangere buiken zie (vanmiddag bij de babydump geweest) dan denk ik alleen nog maar dat ik blij ben dat ik er vanaf ben. niet dat de zwangerschap zo ellendig was, maar graag...??? Nee dat ook weer niet. Het is nodig voor een kindje en het is bijzonder, maar daar blijft het voor mij bij.

Groeten

Rosanne

Hoi Rosanne,
het is nu niet dat ik zo zit te wachten op weer een dikke buik, al die kwaaltjes en zo'n bevalling.... maar wil je weer een kind dan zul je wel moeten en aangezien ik (als het ons gegeven is) wel graag 2 kindjes met weinig leeftijdsverschil wil zijn we nu toch alweer begonnen. Ik weet nog heel goed dat het geen roze wolk was en lang niet altijd genieten, waar zoveel mensen het over hadden....
Groetjes Veerle

hallo

ik hoop dat het snel lukt!
lijkt me zo heerlijk nog een kleintje erbij!!!!!
ik ben nog steeds zo onder de indruk van mijn zoontje!
gelijk na de bevalling zei ik ik wil er meer!
een uurtje ervoor piepte ik nog anders haha
kan zelf stiekem ook niet meer wachten
hihi

groetjes

Ik ben op 10 april bevallen van onze vierde, en het jaar daarvoor op 3 april bevallen van onze derde. De oudste twee schelen 16 maanden.

Ik vind het super dat ze zo dicht op elkaar zitten.

Miep

Hoi,

Ook hier een mama die het nog eens allemaal wil meemaken!!!
Ook vanwege men leeftijd ben 36 jaar!!!
En mij lijkt het ook fijn twee kinderen kort achter elkaat te kunnen krijgen!!!
Kunnen ze later ook veel met elkaar spelen das ook leuk!!!
Maar ja nu nog maar afwachten of het lukt hé!!!
Nou veel succes voor diegene die ook weer zwanger willen raken!!!

Liefs Sandy

Heee!
Wat een leuke reacties allemaal!
Nou ik vond het zwanger zijn wel fantastisch hoor. Maar ik had dan ook geluk wat de kwaaltjes betreft, nauwelijks last gehad. Ik was wel een echte bangerik, van gaat het allemaal wel goed, maar dat zit een beetje in me.
Alleen de laatste 1 a 2 maanden vond ik erg zwaar, last van mijn heupen als ik in bed lag en een beknelde zenuw in mijn bil (kon een paar dagen bijna niet lopen....) maar al met al een fantastische zwangerschap, ik zou er weer voor tekenen. (en ze kwam lekker een week voor de uitgerekende datum, perfect.)
Ik ben op het moment net ongesteld, ik hoop voor het laatst dit jaar, haha!

groetjes en alle anderen die er ook voor gaan: succes en we houden elkaar op de hoogte!
Daphne

Terug
Bovenaan