WE ZIJN WEER ZWANGER HOERA!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik kon niet wachten tot zaterdag.
Ik had om 11.30 uur vandaag een test gedaan,
en ik kreeg een heel vaag streepje.
Ik was niet overtuigd, dus ik vanmiddag weer een
test gehaald nu een digitale.
En ja hoor heel duidelijk ZWANGER!!!!!!!!!
 Ik kan het nog niet geloven ben ook erg onzeker gelijk.

Wij zijn 18-05-07 ons zoontje Jayden* verloren met 20 weken
zwangerschap dus zal tot de 20 weken wel erg spannend worden.
Eerst maar even de eerste echo afwachten.

Groetjes Ilona

PS ik weet niet of het toeval was hoor maar mijn vriendin die voor
verloskundige studeerd vertelde mij dat ik precies op dag twaalf
moest "klussen"voor een goed resultaat. Nu hebben wij deze maand
maar 2 keer geklust dag 12 en dag 14 en het is raak.

GEFELICITEERD!!!
Wat goed zeg! Dat je je onzeker voelt is te begrijpen maar probeer er  wel van te genieten! Het blijft een  klein wondertje!  

Groetjes  
Charlotte  

gefeliciteerd meid!! hardstikke fijn, en logisch dat het spannend blijft hoor!! probeer beetje te genieten hoe moeilijk ook, tis en blijft een wonder!! veel succes en geluk gewenst, fijne zwangerschap en een mooie en gezonde beeb in 2008!!

liefs sweety

Gefeliciteerd!!
Het is je gegund meid!! Ik wens je een goede en voorspoedige zwangerschap toe.. En dat je over 9 maanden mag bevallen van een wolk van een beebje!!!
liefs...

Van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap!
Wat heftig, na 20 weken zwangerschap dat het niet goed ging.
Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zal hebben en over een maand of 8 een prachtige baby in jullie armen hebben!

Groetjes sientje

Van harte meid, snap dat je je onzeker voelt maar, probeer er toch ook van te genieten he !!!!!
Fijne zwangerschap ...........

Bedankt voor de tip, het is het proberen waard he !

Liefs happy

van harte gefeliciteerd!! en ik weet niet wat ik moet zeggen over je zoontje ben er gewoon helemaal stil van.. maar ben harstikke blij voor jullie!!

liefs Iris

hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap Je gaat inderdaad een spannende tijd tegemoet
Zelf ben ik mijn zoontje ook verloren we kwamen er met twintig weken achter
Inmiddels ben ik alweer 14 weken zwanger en het was niet altijd makkelijk de angst
overheerste soms behoorlijk en nog steeds is het eng Probeer zo veel mogelijk controles te regelen Zelf heb ik niet voor de 8 weken echo gekozen maar pas rond de 12 weken maar ik heb wel extra controles bij de v.k volgende week mag ik voor de derde keer en over twee weken heb ik weer een echo zo probeer ik door de eerste 20 weken heen te komen ook heb ik een angelsound alleen wil de v.k niet dat ik hem iedere dag gebruik maar als ik in de stress zit luister ik toch even Zodra ik dan het hartje hoor ben ik weer wat rustiger
Probeer van je zwangerschap te genieten de ene dag zal makkelijker zijn dan de ander hoe verder je komt hoe meer vertrouwen je erin krijgt dat het nu wel goed gaat
groetjes corina

Terug
Bovenaan