WE ZIJN WEER ZWANGER HOERA!!!!!!

Super zeg meid. GEFELICITEERD!!!

Ik wens je een gezonde en fijne zwangerschap toe.

Veel liefs,

Twinkel3

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel sterkte de eerste 20 weken en ik hoop dat je toch nog met volle teugen zal genieten van deze zwangerschap!

Veel geluk in 2008!

Hoi Ilona!

Wat fijn dat je weer zwanger bent!!!! Het blijft inderdaad erg spannend de eerste 20 weken, maar daar ga je vast door heen komen. Ik vind het ook erg moeilijk, maar ik heb ook goed vertrouwen. Ben nu zelf 8 weken en 3 dagen zwanger. Heb al een eerst echo gehad, en een kloppend hartje gezien!

Probeer ervan te genieten!

Liefs, Kitty (mama van Danny*, overleden 7 dec 2006 bij 23 weken zwangerschap)

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga lekker genieten.

Liefs Sharine

hoi ilona

super gefeliciteerd!!! heel fijn dat je weer zwanger bent!!en ik snap precies hoe jullie je voelen ...
Ik was 23 weken en 5 dagen zwanger van onze tweeling Storm* en Daan* en toen kreeg ik een vroeggeboorte......en helaas waren de longetjes nog niet volgroeid genoeg om al zelf te kunnen ademen .en zijn onze jongens overleden ook op 20-07-2007.
ik ben zelf nu ook weer 7 weken zwanger en ik vind t super   maar ik ben wel veel afwachtender merk ik   ...zo van ja eerst maar eens kijken ...
ook al denk ik wel dat t deze x goed zal gaan ,ik heb er wel vertrouwen in maar ik ben wel afwachtender....
maar ik wens je een fijne zwangerschap! en probeer   er toch van te genieten.....
positief denken....
dat doen kitty en ik ook , kitty en ik zitten bij de zwangere forumjunkies als je toevallig eens wil kletsen met mensen die ongeveer t zelfde hebben meegemaakt, want t is toch wel minder onbezorgd als de eerste x ....

geniet ervan!!
xxx lilian

Terug
Bovenaan