We zijn weer zwanger !!!

Hoi dames,

Vandaag op mijn verjaardag mijn NOD en  vanochtend vroeg meteen  getest. Was al ruim een week erg moe, en ook mijn onderbuik voelt weer raar aan (beetje opgeblazen gevoel, en erg veel last van winderigheid (sorry voor de details, maar het is wel zo)).  

Ik ben dus weer zwanger !!!!!! Mooier cadeau kon ik me niet voorstellen voor vandaag, en mijn wens is uitgekomen

Morgen maar meteen de gyn bellen, want ze gaan dus nu alles vanaf het begin goed in de gaten houden. En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en idd geldt: 3x is scheepsrecht. Zal blij zijn als de eerste 2 maanden voorbij zijn en we (hopelijk deze keer wel) een hartje op de echo hebben gezien.

Hoop dat jullie me snel mogen volgen! Hier wat glitters voor jullie allemaal: *************************************************************************************************
**************************************************************************************************

groetjes,
Dion

Lieve Dion,
Van harte gefeliciteerd!!!!
Dat is het mooiste verjaardagskado wat je je kunt wensen!
Ik wens je ook veel vertrouwen toe!
Het zullen spannende weken voor je worden en ik duim voor jullie.
Na twee miskramen geloofden wij er amper meer in.
Twee keer geen kloppend hartje te zien.
De derde keer was bij ons scheepsrecht: ferm kloppend met 8 weken, flink in beweging met 12 en nu 20 weken op weg.
Dat het bij jullie net zo mag gaan!!!!
Dikke kus Soela

Lang zullen jullie leven,
lang zullen jullie leven,
lang zullen jullie leven in de gloria,
in de gloria,
hieperdepiep hoera

Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag en het grootste verjaardagscadeau dat je je kunt wensen, je zwangerschap. Ik hoop heel erg voor jullie dat het nu ook bij jullie goed mag gaan en dat het inderdaad 3x is scheepsrecht is (net als bij ons).

Erg fijn dat de gyn je veel wil gaan zien om de boel te controleren, ik heb gemerkt dat het mij een hoop rust geeft dat ik wat meer in de gaten gehouden wordt de eerste weken. Ik ben eerst dus met 6,5 week (hartje zien kloppen) naar de verloskundige geweest, toen met 8,5 week om te zien dat het nog steeds goed gaat en straks met 10,5 week weer.

Ik ben vandaag thuisgebleven van mijn werk, want ik ben al een paar dagen extreem moe en heb vanochtend zelfs (ik denk mede door vermoeidheid) voor de eerste keer overgegeven, een rare gewaarwording. Over een paar weken hoop ik het allemaal 'vergeten' te zijn, ik ben vandaag precies 10 weken zwanger en mag maandagavond weer voor een echo!

Geniet ervan!

Liefs,
Karin

Hallo Dion,

Gefeliciteerd en  ik wens je heel veel succes de komende weken!
Helaas weet ik hoe spannend het allemaal kan zijn, maar uiteindelijk was het ook bij ons  "drie maal is scheepsrecht".
Ben nu 34 weken zwanger en tot op heden ziet het er goed uit.
Nogmaals heel veel succes, met name met de spanning die dit ongetwijfeld weer gaat brengen.

Groet, Marizka.

Hey Dion!

Alweer gefeliciteerd!
Als je het niet erg vind dan vang ik wat van je glitters, kanniet wachten tot ik ook weer in "de race"ben!!!

Ik had nog een vraagje, hoe lang duurde het ongeveer voor jou voordat je eerste bloed onderzoeken binnenwaren??
Wat ik hier op het forum begrijp is er echt mar heel weinig kans dat er wat uit dat chromosomen onderzoek komt of niet?

Heel veel succes met je zwangerschap,en hoop voor je dat het lukt om er ook nog van te genieten, voor zover at gaat als je miskramen hebt mee gemaakt!
Liefs sarah

ha dion,

van harte meid met je verjaardag!
en wow... gefeliciteerd, wat snel alweer, ik werd gewoon helemaal blij voor je dat t alweer gelukt is.
ik hoop echt dat het nu goed mag gaan.
en natuurlijk dat ik je snel zal volgen.
geniet ervan , ondanks onzekerheden.

liefs

Hoi Dion,
Dubbel gefeliciteerd! (nogmaals)
ik had je vanmorgen om ca 9.30 uur al gefeliciteerd!
Maar wat een goed nieuws!
Ga je nou "verhuizen" naar het forum"zwanger zijn"?
Dat zou ik wel jammer vinden!!.......
Sterkte de eerste 3 maanden!
Liefs Anna

hee Dion,

Wat een geweldig nieuws!! En best snel alweer na je miskraam toch? Dat geeft ons allen weer hoop.
Ik heb volgende week mijn NOD (1e ronde na miskraam dmv posi ovutest vastgesteld) dus is ook weer spannend!!! Dus hopelijk nog een maartkindje erbij!!

Geniet ervan

liefs Dusss

Terug
Bovenaan