We zijn weer zwanger !!!

He dames,

Bedankt voor alle felicitaties en duimpartijtjes . Hoop dat jullie ook snel volgen.

@Dusss: Ja, 2e maand na curettage weer zwanger, dus idd best snel. Hoop dat je me volgende week hetzelfde goede nieuws mag melden en we beide maartmoeders mogen worden.

@Anna: Ik ben hier nog niet weg hoor! Blijf voorlopig hier nog wel rondhangen, zeker totdat we de 2mnd voorbij zijn en weten dat alles goed is. (Durf nog niet naar het zwanger-zijn  forum, daar is de onzekerheid nog te groot voor. Heb me daar 2x aangemeld en moest toen na 2 weken alweer melden dat ik er weer weg moest. Dat doen we voorlopig dus niet meer). We kletsen dus lekker verder hier. Hoe is het met jou?

groetjes,
Dion

hoi,

'Gefeliciteerd! Bedankt dat je op mn verhaal hebt gereageerd. Ik ga voor ons beide duimen. We zullen elkaar hopelijk vaker tegen gaan komen.
Grappig dat we gister allebei positief hebben getest.

Geniet er van.

Hoi Dion,
Lief dat je naar mij vraagt;
k heb gister de uitslag van het bloedonderzoek gehad, maar (na 2 weken!!!!) was nog niet alles binnen!!!!!????
Maar de schildklier-functie en eiwit gebeuren waren goed!
Ben in de tussentijd nog niet ongi geworden. Wel gevoelige borsten. Al een klein weekje!
Jij veel sterkte!
Anna

Terug
Bovenaan