website .. willen jullie ons helpen??

Ben even wezen kijken. leuke schilderijtjes hoor.

Groetjes Jama mv Thijs

ik had niet verwacht dat jullie de site zo leuk zouden vinden hihi
hij is net gestart en ik vond hem zelf nog niet zo ...

aan wat voor gastenboeken zat jij te denken mama van dean?
sorry haha blond he?
groetjes sandra

Wat gaaf zeg!
En wat knap dat je dat kan!
mogen we ook verzoekjes indienen???

Liefs Annet

Hee! Da's mooi!
Als ik jou een stukje van ons geboortekaartje stuur, zou jij die dan op schilderij kunnen maken?? En mag ik dan ook nog heel bijdehand vragen of het zou kunnen vóór 23 augustus?? Is wel een errug leuk cadeau natuurlijk.....

Liefs Annet

erg leuk!!!

ik hou de site in mijn hoofd voor evt ons tweede kindje!!

groetjes pally

Saskia,

HIermee ga je het echt niet redden (sorry dat ik het zo hard zeg). Ik doe voor mijn werk veel internet dingen en je moet echt 10.000 bezoekers hebben om op de eerste drie pagina's van google te komen. Hangt wel af van het soort site maar er zijn zoveel kindersites. Na pagina drie hebben mensen het wel gehad (als ze daar al komen)

Ik kan je toch aanraden om, als is het maar tijdelijk, bijv via marktplaats een betaalde link te nemen, of bij startpagina bijvoorbeeld. Een kleine advertentie in bladen zoals wij jonge ouders hoeft ook niet zoveel te kosten. Het is natuurlijk wel een investering maar ik denk dat je dat echt nodig hebt wil je dat je site een beejte gaat lopen.

Verder is de tip van gastenboeken wel een goede.

En zoals iemand anders ook al opmerkte, ben voorzichtig met figuurtjes zoals diddle etc. Deze zijn beschermd. Je kan ze wel maken maar verander ze dan iets of noem ze anders.

TOT SLOT, NA AL DIT NEGATIEVE GEDOE: LEUKE SITE MET MOOIE DINGEN. GOED DAT JE DAT ALLEMAAL KAN HOOR. iK BEN NIET ZO CREA!

hoi annem
ik weet het , maar dit hier is wel al een ding voor goeie reclame dacht ik
en ik heb ook zekers meer dingen lopen in advertenties en andere site's  maar ik dacht, hier zijn ouders met kids , laat ik het hier ook neer zetten...
dat van het blad "ouders van nu"is wel een goeie tip die ik zekers ga overwegen.
en tuurlijk moet je wat investeren, dat begrijp ik heel goed.
maar hij is net gestart dus ik dacht eerst maar zien, of mensen het wat vinden voor ik grote investeringen ga doen. snappie

wel bedankt voor je reactie , daar heb ik zeker wel wat aan !
groetjes sandra

Terug
Bovenaan