wederom update Rebecca, eindelijk een uitslag

Jeetje Pauline, het gaat maar door he.
Wat een vreselijk idee dat zo'n klein teer mensje al geopereerd moet worden.
Maar het zal haar utieindelijk helpen, probeer dat vast te houden.

Maar hou jij het allemaal nog een beetje vol? Totaal onverwacht bevallen, je eerst redelijk goed voelen, maar dan steeds het langere reizen, de spanning. Denk goed om jezelf!!!

Liefs,
Margreet

Hoi hoi,

Met mij zelf gaat het lichamelijk heel erg goed, Ja ok wel af en toe hoofdpijn maar dat komt door een hypermobiele nekwervel, kan ik ook voelen als die niet helemaal goed zit, heeft ook met alle omstandigheden te maken, Maar moet zeggen dat ik veel energie put uit het af en toe op stal zijn en mn paardje knuffelen, en m ff buiten zetten (mn verzorgster doet hem nu 7 dagen in de week) dus ik ben er alleen om mijn zinnen te verzetten.
Maar moet wel zeggen het begint toch te kriebelen om ff lekker over het strand te gaan met m (manege is 50meter van het strand) en lekker de wind in mn gezicht te voelen, maar nog 2 weken wachten.

Geestelijk gaat het redelijk, ben gelukkig een erg nuchter persoon, dus kan veel beredeneren. Leuk is zeker anders, maar ze zou dit anders ook hebben gehad, het is gelukkig niets schadelijks (toekomst) en ja zonder die operatie kan ze ook niet. En het reizen, ja het breekt je wel op, gelukkig hou ik van autorijden, dus radio lekker aan en mee brullen, of lachen om het commentaar.
En proberen te genieten van de mooie dingen, een hond die iets geks doet, het paard dat zn hoofd lekker op je schouder legt. een lieve reactie op hyves. Ja daar put ik nou mn energie uit.

Maar we hebben vandaag ook gehoord dat ze op de lijst staat voor morgen (maandag) op de OK lijst, maar wel als laatste, dus als er een spoed geval tussen komt dan wordt het woensdag. Dus hopelijk komt er niets tussen.

Nou hopelijk komt er indd geen spoedgeval tussen en wordt je meisje vandaag geholpen. Anders zit je nog langer te wachten en er tegenaan te hangen.
Fijn dat het met jezelf redelijk gaat. Heel veel sterkte nog de komende tijd en hopelijk gaat alles helemaal goed en kan je kleine meid snel mee naar huis.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan