wedstrijdje freefighting bij verschonen!

Hoi andere vaders en moeders,

Elke verschoonbeurt is bij ons met een wedstrijd freefighting. Het is echt een drama!!!! En een grote smeerpartij als hij gepoept heeft.
Alle mogelijkheden heb ik al gehad geloof ik: Afleiden met speen, koekje of speelgoed, met zijn 2en verschonen, maar dat kan niet altijd, staand verschonen, maar daar is hij nog niet sterk genoeg voor (is ook niet raar met 9mnd) en door hem in de houtgreep te nemen. En dan flink zijn voetjes in een hand tegen zijn buik aandrukken. Doet hem geen zeer maar hij wordt erg kwaad. Zo kwaad dat hij me vandaag 2x in mijn handen heeft gebeten. Dat was nog de enige manier waarop ik hem nog het meest fatsoenlijk kon verschonen, maar ook dat werkt niet meer.

Wie heeft er ook zo'n wurm thuis?????? En hoe doen jullie dat?
Ik ben zelfs leidster op een dagverblijf, maar zo erg heb ik nog nooit meegemaakt in al die jaren tijd.

groetjes van michelle
 
Hi Michelle,

Nou ons mannetje van 9 maanden is precies hetzelfde! Wat een drama. Nou had ik toevallig voor de vakantie een mini flesje bodylotion van zwitsal gekocht, dit vindt hij heerlijk om vast te houden en erin te bijten!!
Maar ook spullen achter hem en op de grond blijven interesant!!

Veel succes, Brenda
 
hoi

Wat grappig (nou ja..) mijn zoontje is ook 9 maanden en heeft dat ook!
Hij gaat ook steeds staan en is zo sterk dat ik ook echt met hem loop te worstelen. Het is soms net een paling en hij wordt ook kwaad! Ik kan hem gelukkig af en toe nog wel eens afleiden met een dingetje, maar dat wordt steeds moeilijker.
Tja, ik denk dat het gewoon wachten is totdat ze ouders worden....
Succes!

Titiana
 
oei oei

Mijn zoontje is nu al een worstelaar (6 mnd). Ik hoop dat het niet net zo erg wordt als bij jullie als hij straks 9 maanden is. Hij vind nu ook altijd dingen achter hem interessanter dan de rest. En het helpt natuurlijk niets als je hem dan omdraait. .

Ik hoop dat hij het nu al afleert.
Groetjes
Caroline
 
hoi

mijn zoontjes zijn nu bijna 5 maanden en die vinden verschonen ook maar niks. maar ik heb een babygym op mijn comode staan zo een van ikea die is daar speciaal voor en hun vinden het prachtig. hun liggen lekker te spelen als ik de luier aan het verschonen ben is misschien een tip. deze babygym is net iets hoger zodat er een schoonmaakkussen onder past en is ook flexible en past op elke commode. het was maar 14.95 euro en werkt heel goed. misschien hebben jullie er wat aan.

groetjes kristel 2lingmama
 
Hoi,

Youri is 6,5 maand en ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een eenvoudige houten mobile boven de commode hangen, net buiten handbereik.
Dat helpt wel een beetje en hij is heel driftig aan het proberen dat te pakken. Daardoor kan ik zijn luier verschonen.

Groetjes,
Maike
 
nou, wel een goede tip van die babygym, alleen dan voor jongere baby's denk ik.
Als ze bijna 10 maanden zijn dan vinden (niet alle baby;s natuurlijk) ze het niet leuk meer en ze gaan er aan hangen trekken het stuk denk ik.
Maar wel een goede tip voor jongere baby's
 
Terug
Bovenaan