Weeën om de 3 min en net gestript!

A

Anoniem

Guest
Nou vanaf vanochtend 06.30 weeën om de 3 min, maar het wil weer niet heftiger worden.
Vk is geweest en ik heb nu wel 2 cm ontsluiting, baarmoedermond is ook meer verstreken en de baarmoedermond staat nu goed, dus de weeën doen toch wel wat.
Maar na die valse start van dinsdag denk ik echt o niet weer. Nu heeft ze mij gestript en ben benieuwd of het doorzet, ook zei ze dat ik de meest vervelende houding moet aannemen om de weeën te stimuleren. Dus ben benieuwd hoe het gaat. Ze komt om 2 uur weer kijken.

Spannend hoor, ik hoop dat het doorzet! Hou je ons op de hoogte als dat mogelijk is?

Spannend! Ik hoop voor je dat je ons snel goed nieuws kan vertellen!

(zet em op!)

x Petra

Lieve Cares..

Ik hoop echt voor je dat het doorzet!!!
Zet m op meis je kunt het
Laat je snel weer van je horen??
Ik hoop voor je dat het snel voorbij is..

Liefs Cindy
37 wk 1 dag

Nou ze is dus komen kijken om 2 uur en de weeën hebben niks meer gedaan
Op zich zei ze dat ik wel ingeleid kon worden omdat het niet doorzet maar de gyn wil het nog niet doen omdat ik 37 weken en 4 dagen ben. Dus hij wil nog even kijken of het vanzelf doorzet. Ik heb nu nog steeds weeën en ik ben kapot. Dus weer een VALSE START.  Ik hoop nu dat de weeën dan maar snel ophouden dat ik wat kan rusten of het moet nu heel snel gaan maar daar zullen we maar niet op hopen.

Jeetje wat ellendig, wel weeen en geen ontsluiting. Ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot ben! En kwaad! Dat je lichaam je zo kan bedonderen! Ik hoop van harte dat het straks toch lekker doorzet en dat we morgen of een derzer dagen mogen lezen dat je bevallen ben van een prachtig kindje!

Sterkte meid, met de allerlaatste ontzettende zware loodjes!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan