Weeën om de 3 min en net gestript!

Pff, wat een dag heb jij zeg! Hopelijk zet het snel door of stopt het even helemaal. Veel sterkte!!
liefs, daantje

idd wat rot nou dat het niet doorzet..
en dat al voor de 2e keer toch als ik het goed heb bijgehouden..
Probeer veel rust te pakken rustig aan meis..
Hoop dat je snel goed nieuws hebt.. nog even doorzetten!!

Liefs Cindy
37 wk 1dag

VALSE START nr 3 heeft zich vanacht aangemeld. De weeën waren nu echt hevig lag gewoon te trappen in bed van de pijn en nu zit ik weer gewoon achter de computer net of er niks aan de hand is  Het begon om 3 uur tot een uur of 6. Als het vandaag blijft rommelen met weeën dan bel ik toch wer de vk. Word er zoe moe van geestelijk maar ook lichamelijk.Ik heb echt zoiets van laat haar maar zitten tot 42 weken dan dat ik elke dag onderhand een valse start heb.

he cares!!

dat is niet echt leuk nee lijkt me, maar wie weet gaat de ontsluiting verder vorderen in ieder geval probeer vol te houden,ik heb nu ook wel wat last van weeeen maar het is goed te doen, en vaak gaan ze ook weer snel weg alleen ik kan niet zo ver lopen dan krijg ik echt steken in mijn schaambeen dat doet wel echt pijn in ieder geval sterkte cares..

he esmee,

Jij dan ook succes,misschien bevallen we ook nog op dezelfde dag dat zou wel komische zijn...haha. Maar ik hoop dat het bij jou wat sneller doorzet in iedergeval.

Liefs Cares

Terug
Bovenaan