Weeen of vruchtwaterverlies?

Hallo!

Ik ging naar het toilet en daar voelde ik een plopje wegspringen, ik had al zo ´n vermoeden dat dit de slijmprop zou kunnen zijn maa wist ook dat het dan nog wel 2 weken kon duren voor de bevalling zou beginnen....ik verloor en beetje vocht en ded een inlegkruisje in, dit werd snel een maandverband die al snel plaats moest maken voor een handdoek....toen dacht ik ´dit duurt geen 2 weken meer! Ik kan toch niet nog 2 weken lang met een handdoek in m ´n broek lopen, hoe moet ik dan boodschappen doen....
Het vruchtwater had geen gekke kleur dus ben gewoon gaan slapen, dacht dat ik maar beter alle rust kon nemen die ik nog te pakken kon krijgen, de volgende ochtend kwam de verloskundige langs en die bevestigde dat mijn vliezen waren gebroken, geen zwembad bij mij dus maar hel geleidelijk, de dag erop ook heel de dag weeen gehad, uiteindelijk kwam ik in het ziekenhuis terecht omdat mijn vliezen al 24 uur gebroken waren, in het ziekenhuis bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben en 3 uur later is onze dochter in bad geboren!

En hoevel verhalen je ook zult lezen, ze zullen allemaal anders zijn!
Groetjes Rian, morgen 39 weken

ik had rugweeen van 15:45 uur en de verlos kwam  om 22:15 toen had ik 8cm ontsluiting en om 22:20 brak ze mijn vliezen met een houten stok en om 01:50 uur was ons princesje geboren wel in het ziekenhuis de baby was te groot voor me smalle bekken en kwam met een knip van 7cm en vaccum gezogen.Jaaaaa was erg heftig.maar ik leef nog.

Manal

Terug
Bovenaan