Weeen!!

OOOOOOH wat spannend!!!! Maarja, vanaf 32 weken is redelijk normaal geloof ik ook voor tweelingen, of heb ik dat nou verkeerd? Ik hoop voor je dat ze nog fftjes in de buik willen blijven...

Want zoals in eerdere reacties gezegd: iedere dag is er ene!

Succes sterkte, en rustig aan.... :D

We horen wel wanneer de twee wondertjes geboren zijn!

He Nathalie, dat is spannend zeg.
Tweelingen komen toch over het algemeen wat eerder, maar inderdaad elke dag is er eentje.
Echt rusten nu, en als je het niet vertrouwd aan de bel trekken. Belangrijkste is dat het goed gaat met je kleintjes en met jou. Succes en sterke meid.

liefs nath

Hoi,

Even een kleine update... Het gaat nu redelijk. Mn buik is weer wat rustiger, ik heb alleen veel harde buiken maar voorlopig even geen weeen meer. Ik ben wel heel erg moe. S avonds zit mn buik zo vol dat zelfs liggen niet meer confortabel is. Ik denk zelf dat mijn lichaam een tweeling niet echt meer aan kan om het zo maar even te zeggen. Het is te vol. Een van de babies zit nu gelijk onder mijn borst, ik kan mijn ribben niet eens meer voelen! Die baby zit ook steeds tegen mijn longen en maag aan waardoor ik het benauwd krijg. Ik denk zelf dat het niet zo heel lang meer duurt voor de babies komen. Ik houd jullie op de hoogte!

Spannend joh! Hou goede hoop. Wie weet blijven ze nog even veilig in mama's buik, maar anders moet je toch het positieve maar inzien van eerder bevallen: dan mag je de kleintjes iets eerder in je armen sluiten!!

Ik kan begrijpen wat je bedoelt met 'mijn lichaam kan het niet meer aan'. Alles zit vast heel erg in de weg en misschien bepaalt de natuur nu wel gewoon dat het klaar is!

Veel sterkte en ik hoor graag hoe het gaat de komende tijd!

Jee, wat een schrik zeg! Waarschijnlijk zal jij dan wel de eerste van het forum zijn dat gaat bevallen. Hopelijk blijven je kindjes nog even zitten en kunnen ze nog iets sterker worden. Veel succes met rustig aan doen, valt vast niet mee.

En heel veel succes voor als de bevalling zich aan dient! Keep us posted!

groetjes Linda

Terug
Bovenaan