A
Anoniem
Guest
Vorige week was mijn buik onrustig en na onderzoek bij de huisarts werd rust geadviseerd. Na 5 dagen op de bank dacht ik bijna weer m'n dagelijkse dingen op te kunnen pakken kreeg ik 's ochtend tijdens de koffie ''weeen'' (contracties zoals ze het in het ziekenhuis noemen zolang er geen ontsluiting volgt) Na een uur aan de monitor in het ziekenhuis en weeen om de 4 a 5 minuten ben ik voor 48 uur aan de remmers gekomen en kreeg ik 2prikken voor de longrijping van de baby. Het ging allemaal in een flits aan me voorbij, achteraf schrik je er zelf van, het wiegje en navelklemmetje stond al in de kamer.
Zondag weer van de remmers af en rustigaan mocht ik weer eens naast bed staan. vandaag thuisgekomen en nu erg moe maar blij dat het zo afgelopen is.
We zijn nu positief en het hoeft niet weer te gebeuren maar de schrik zit er wel in.
Ik heb 2 kinderen met 36 weken gekregen dus dat verwacht ik ergens wel maar nu nog niet hoor.
Iemand ervaring over bijvoorbeeld herhaling, en over in hoever ik nog aan het werk zou kunnen
Sylvia
Zondag weer van de remmers af en rustigaan mocht ik weer eens naast bed staan. vandaag thuisgekomen en nu erg moe maar blij dat het zo afgelopen is.
We zijn nu positief en het hoeft niet weer te gebeuren maar de schrik zit er wel in.
Ik heb 2 kinderen met 36 weken gekregen dus dat verwacht ik ergens wel maar nu nog niet hoor.
Iemand ervaring over bijvoorbeeld herhaling, en over in hoever ik nog aan het werk zou kunnen
Sylvia