weeenremmers gehad nu 27 weken

Hallo,

Deze week is mijn man thuisgebleven, om de zorg voor onze 2 jongens en het huishouden te doen (een hele lieve man gelukkig)
Onze kinderen zijn bijna 7 en 3 jr gelukkig dus weinig tillen meer, zij gaan maandags en donderdags naar het kinderdagverblijf, wat ik erg ongezellig vind als ik thuis ben maar dan krijg ik wel de meeste rust dus mijn omgeving staat er ook op.
Volgende week gaat mijn man dan weer werken (hij is wel dagelijks 16.15 thuis) en mijn moeder wilde al komen helpen.
Ik hoop de boel dan zelf weer te kunnen doen, in ieder geval de kinderen, huis en poetsen moet dan maar even blijven liggen of mijn man moet het doen.
Ook een plus punt is dat mijn zoontje van 3 's middags nog slaapt van 13.00-16.00. een echte slaapkop!!!!!!!!

Merk ook wel dat het iedere dag een stukje beter met me gaat,
ben ook erg moe/ duizelig/ dronken geweest van de weeenremmers.
Mijn andere kinderen zijn allebei met 36 weken geboren, waardoor de kan bij mij ook groter is dat deze ook eerder komt.
Maar de arts zei ook de wonderen zijn de wereld nog niet uit en misschien zit deze wel 42 weken.
Ik vind het nu ook het spannendst tot ongeveer 32 a 34 weken, maar ja wat werk betreft gaat dan mijn verlog ook al in een beetje dubbel dus.

Hoeveel weken ben jij nu precies
Ik 27 weken en 2 dagen
Groetjes Sylvia

En waar kom je vandaan.............

Oh stomme vraag ik lees niet goed, je bent dus 30 weken,
Je zoontje is met 34 weken geboren?
Hoe was zijn start?????????

Hai

Ik herken een deel van je verhaal. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik rond 35 wk ook enorme krampen waarvoor ik aan de CTG heb gelegen. Later bleek dat het een beginnende blaasontsteking was (er volgden er nog 3!)
Ik wil dus niet zeggen dat dat het was maar je kunt voor de zekerheid wel ff je urine wegbrengen als je last blijft houden.
Verder zou ik heel rustig aan doen en vooral met werken en je dingen thuis niet te veel tillen en zo.
Het klinkt makkelijk dat weet ik, maar ik merk nu al dat ik nu al (17wk) last heb met tillen en veel lopen.

Veel sterkte toegewenst
Gonnie

Was het maar blaasontsteking geweest, ik heb er erg op gehoopt, maar alles is uitgesloten, zowel blaasontsteking als een infectie in de vagina (kweek afgenomen)
Ik heb echt niet voor niks 48 uur weeenremmers gehad.

Okee dan is dat tenminste wel uitgesloten

Veel sterkte dan maar.
Gonnie

Terug
Bovenaan