Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weeer jullie advies nodig! Wel of niet 1200 km rijden met baby van 4,5 maand
Ik ben even benieuwd waarom je het niet zou doen met de auto... Heb je een negatieve ervaring? Vliegen via Brussel lijkt me ook niet alles. Eerst daarheen rijden... dan wachten tot je vlucht gaat, vliegen dan weer in de auto. Ben ik dan ook niet een dag bezig onderhand? Ik ben even benieuwd wat voor jullie de voors en tegens zijn mbt rijden of het vliegtuig. Wij vinden het fijn om onze eigen auto bij ons te hebben omdat we isofix zitjes hebben voor de veiligheid. We gaan met een lease-auto dus de reis kost ons niks maargoed dat is bijzaak want daar zou ik het vliegen niet voor laten hoor. Ik zie alleen de voordelen nog niet echt. Het lijkt me zo'n gezeul met die kids. Als we gaan rijden zetten we ze er om 04.00 in zodat ze nog lekker slapen en knallen dan door. Maargoed ik weet het nog steeds niet zo goed en denk mss wel helemaal verkeerd dus vandaar de vraag om advies.
Jaaa we gaan op vakantie!! Vandaag overlegd met het cb en die vind het geen probleem dat we met Jens naar Frankrijk rijden zolang we maar regelmatig stoppen. Vliegen vond ze wel een probleem vanwege de oortjes met stijgen en landen!
Hoi Ing,
lekker dat jullie op vakantie gaan. Het lijkt mij idd ook beter om met de auto te gaan dan met het vliegtuig.
Ik wil je iig heel veel plezier wensen en maak je niet te druk, het komt echt wel goed!
Nu even een paar weekjes wachten en dan lekker genieten,
Jaaa we gaan op vakantie!! Vandaag overlegd met het cb en die vind het geen probleem dat we met Jens naar Frankrijk rijden zolang we maar regelmatig stoppen. Vliegen vond ze wel een probleem vanwege de oortjes met stijgen en landen!
lfs ing
Komisch hè die verschillen in CB adviezen? Toen Kyan 4 maanden was zijn we met hem naar mijn oma in Eastbourne UK gereden/gevaren in totaal ook een reis van 6 uur.
Hier geven ze aan dat als je kindje slaapt die 2 uur maxicosi regel niet meer telt. Als ze wakker zijn wél regelmatig stoppen. Het zou dan niet zozeer om het ruggetje zijn maar meer om de bewegingsvrijheid; sommige mensen gebruiken dat ding altijd en overal en dat is natuurlijk niet echt bevordelijk voor de ontwikkeling zodoende. Nu hebben wij wel een beetje gesmokkeld ik heb een traveller van Mutsy en daarvan kun je de rugleuning in 3 standen verzetten. Eigenlijk mogen ze maar tot 5 kilo in een lagere stand slapen, nou hij was een kilootje zwaarder en heeft gewoon op de slaapstand en de middelste stand gelegen hoor! Nu zat ik ernaast op de achterbank dus dat vond ik wel helpen met het in de gaten houden haha!
Zou je ook nog kunnen overwegen als je geld overhebt een stoeltje met verstelbare rugleuning...
Iig véél plezier en fijne vakantie met een goede reis gewenst!
Ik ben even benieuwd waarom je het niet zou doen met de auto... Heb je een negatieve ervaring? Vliegen via Brussel lijkt me ook niet alles. Eerst daarheen rijden... dan wachten tot je vlucht gaat, vliegen dan weer in de auto. Ben ik dan ook niet een dag bezig onderhand? Ik ben even benieuwd wat voor jullie de voors en tegens zijn mbt rijden of het vliegtuig. Wij vinden het fijn om onze eigen auto bij ons te hebben omdat we isofix zitjes hebben voor de veiligheid. We gaan met een lease-auto dus de reis kost ons niks maargoed dat is bijzaak want daar zou ik het vliegen niet voor laten hoor. Ik zie alleen de voordelen nog niet echt. Het lijkt me zo'n gezeul met die kids. Als we gaan rijden zetten we ze er om 04.00 in zodat ze nog lekker slapen en knallen dan door. Maargoed ik weet het nog steeds niet zo goed en denk mss wel helemaal verkeerd dus vandaar de vraag om advies.
gr.Ing
Het is niet zozeer een negatieve ervaring met de kleine van 4,5 maand, ik denk juist meer aan het feit dat ik het zo zwaar zou vinden om Mette zo lang bezig en tevreden te houden. Benthe is het na een uur of 2 in de autostoel echt helemaal zat, die begint dan echt boos te worden als we er niet zijn.
Dus vandaar dat ik eerder voor vliegen zou kiezen.
klopt hoor wat je zegt Martine! Mette is het op een gegeven moment ook wel zat. We zijn met haar naar Zwitserland en naar Toscane gereden en dat was een hele beproeving. Maargoed zolang je niet te snel wil en leuk speelgoed meeneemt is het te doen, In ieder geval bij Mette... Ze moet gewoon wel even haar benen kunnen strekken en een frisse neus kunnen halen. Toscane hebben we dan ook in 2 dagen gereden omdat we niet door wilden jakkeren met haar. Jens zal voornamelijk slapen en die moet er af en toe uit voor een andere houding, een schone broek en een flesje. Mette mag dan even lekker rennen, boterhammetje eten enz. We vinden het zelf ook wel zo relaxed om even te stoppen voor koffie en een broodje. Het is tenslotte vakantie! Frankrijk is een laag risicoland als het om dingen als hepatitus ed gaat en dat vonden we ook belangrijk om even te checken. Gewoon even de bevestiging zeg maar... Maargoed eigenlijk kunnen we zo aan onze kids zien wat ze nodig hebben toch? Aanpassen dan maar he! Dan maar wat later aankomen of een overnachting extra.