quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2009 21:49:55&apos😉);
Hoi Martine,
Ik ben even benieuwd waarom je het niet zou doen met de auto... Heb je een negatieve ervaring? Vliegen via Brussel lijkt me ook niet alles. Eerst daarheen rijden... dan wachten tot je vlucht gaat, vliegen dan weer in de auto. Ben ik dan ook niet een dag bezig onderhand? Ik ben even benieuwd wat voor jullie de voors en tegens zijn mbt rijden of het vliegtuig. Wij vinden het fijn om onze eigen auto bij ons te hebben omdat we isofix zitjes hebben voor de veiligheid. We gaan met een lease-auto dus de reis kost ons niks maargoed dat is bijzaak want daar zou ik het vliegen niet voor laten hoor. Ik zie alleen de voordelen nog niet echt. Het lijkt me zo'n gezeul met die kids. Als we gaan rijden zetten we ze er om 04.00 in zodat ze nog lekker slapen en knallen dan door. Maargoed ik weet het nog steeds niet zo goed en denk mss wel helemaal verkeerd dus vandaar de vraag om advies.
gr.Ing
Het is niet zozeer een negatieve ervaring met de kleine van 4,5 maand, ik denk juist meer aan het feit dat ik het zo zwaar zou vinden om Mette zo lang bezig en tevreden te houden. Benthe is het na een uur of 2 in de autostoel echt helemaal zat, die begint dan echt boos te worden als we er niet zijn.
Dus vandaar dat ik eerder voor vliegen zou kiezen.
Groetjes Martine