weegschaal

Ik heb zaterdag weer eens op de weegschaal gestaan. Ik was wel benieuwd hoeveel kilo's er bij zitten. ik was toen 36 weken en 1 dag. En het viel me alles mee wat er bijgekomen was, het was namelijk 8 kg. Terwijl ze toch zeggen dat er een groot kind in zit en veel vruchtwater. Maar ja ik ben dan ook nog  regelmatig een grote vriend van de wcpot.  Nu maar hopen dat ik het straks dan ook snel weer kwijt ben, zou lekker zijn.

Groetjes anja

Hoi,

8 kilo is inderdaad keurig. Ik ben tot nu toe 11 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap 18 kilo.
In de kraamweek was ik toen  alweer 13 kilo kwijt! Dus het kan snel gaan.

Groeten van Gea

Dat klinkt heerlijk... Ik heb anderhalve week geleden op de weegschaal gestaan en toen was er al weer 22 kilo bij. Bij mijn eerste ben ik in totaal 27 kilo aangekomen, maar het meeste was er ook vrij snel weer af.

De laatste kilo's heb ik niets voor hoeven doen, heeft uiteindelijk wel 1,5 jaar geduurd voor alles 'weggesmolten' was. Maar als ik lees hoeveer vrouwen het er nu nog niet af hebben (mamaforum zomer 2007), dan heb ik nog 'geluk' gehad.

Blijkbaar kom ik veel aan, ik snoep niet veel of wat dan ook, maar is het binnen afzienbare tijd ook weer er af. Het zij zo...

Groetjes, Marisa

Bij mij valt het ook wel mee. bijna 10 kilo nu (34+4).
Ik ben altijd bang dat ik te licht ben. Ze zeggen dat 12 tot 15 kilo heel normaal is. En dat je op het laatste veel bij komt. Maar ik sta de afgelopen weken stil. Ben zelf een beetje afgevallen. En ik ben niet misselijk of zo. De verloskundige ziet gelukkig geen problemen. Dus het zou wel goed zijn.

Hoi,

Ik ben tot nu toe 11 kilo aangekomen, dus het valt nog wel mee. Bij de vorige zwangerschap was dat in totaal ook zoiets en was het al heel snel weer kwijt.

groetjes nynke

Dat is zo verschillend per persoon (bouw)... ik kom nu ook al weken niet meer aan terwijl ik vorige keer met 33 weken 5 kg meer woog dan nu bij 35 weken. Achteraf gezien hield ik toen veel vocht vast en dat heb ik nu helemaal niet. Totaal ben ik nu 11 kg aangekomen.

heey!

ben op dit moment 8 kilo aangekomen. een paar week terug ben ik ineens heel erg afgevallen (zat al op 11 kilo) en dit is er inmiddels nog niet weer bijgekomen. zeggen ook wel dat het normaal is dat je op het einde niet zoveel meer aankomt. (afvallen had waarschijnlijk te maken met mn schildklier die tijdens de zwangerschap wat aan het rommelen is, kon verder geen kwaad, al was het wel even eng.. )
buik is alleen nog niet echt supergroot. mensen geloven me vaak niet als ik zeg dat ik al 36 week  ben, heb een mooi bescheiden buikje. ben ik opzich ook wel blij mee, alleen had ik altijd zo'n ideaalbeeld van als ik zwanger zou zijn met een heerlijke enorme toeter.. dat zit er dus waarschijnlijk niet meer in (maar weet ook niet of ik dat nu ook nog zou willen )   we zullen zien..

Liefs Esther

Terug
Bovenaan