weegschaal

He Esther,

lees ik nu dat je schildklier niet goed werkt? Ik ben ook een beetje afgevallen. Mijn schildklier werkt waarschijnlijk weer iets te snel. (ook al is hij in september voor 3 kwart verwijdert)
Slik je ook medicijnen?
Sorry dat ik ff off-topic ga.

Groetjes van Gea

quote: memgea reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2009 22:26:31'));

He Esther,

lees ik nu dat je schildklier niet goed werkt? Ik ben ook een beetje afgevallen. Mijn schildklier werkt waarschijnlijk weer iets te snel. (ook al is hij in september voor 3 kwart verwijdert)
Slik je ook medicijnen?
Sorry dat ik ff off-topic ga.

Groetjes van Gea

hee Gea,

Mn schildklier werkt inderdaad ook  iets te snel, zijn ze toevallig tijdens een ander onderzoek tijdens de zwangerschap achtergekomen. kon nu volgens hun eerst geen kwaad (aangezien ik toen al niet meer aan het begin van de zwangerschap zat) en hoefde daardoor  dus eerst ook geen medicijnen ervoor te slikken (begonnen ze liever tijdens zwangerschap niet aan als niet nodig was...) nog wel eng idee af en toe dat je weet dat er wel iets niet klopt maar dat er eerst niks aan te doen is. maar wel fijn idee dat onze kleine er geen last van heeft.   na de bevalling wordt het weer gecontroleerd om te kijken of het alleen opspeelde tijdens de zwangerschap, of dat ik dan alsnog aan de medicatie ervoor moet. ben benieuwd..
bij jou is hij dus al grotendeels verwijderd lees ik. kan het dan dus alsnog weer opspelen? vervelend zeg.. heb je er nu veel last van dan, naast het afvallen?

Liefs Esther

Wat een verschil he, in hoeveel iedereen aankomt!
Ik ben nu 15 kilo aangekomen, 2 kilo minder dan vorige keer rond deze tijd. Maar houd me er absoluut niet mee bezig, gaat er toch wel weer af! Ik vreet wel door...!

wendy

Terug
Bovenaan