Weeguurtje

Maken jullie wel eens gebruik van het weeguurtje van het consultatie bureau?

Wij wel vooral omdat ik borstvoeding geef en dus niet weet hoe veel hij drink en zo kan ik het toch in de gaten houden en op tijd ingrijpen als hij te weinig aankomt..

Het is verder een tevreden mannetje maar geeft mij zelf meer rust als ik weet dat hij netjes genoeg aankomt.

Bij mijn eerste ging ik wel geregeld naar het weeguurtje, maar dat kwam vooral omdat hij slecht dronk. Tim is een erg goede drinker dus daarom ga ik dit keer niet naar het weeguurtje.

gr Ingrid

Ik ben tot nu toe ook 2x geweest.
Wil proberen om de week te gaan, beetje vervelend dat de tijd steeds in een rustperiode van Gideon valt, dus ik ga hem er niet elke keer voor wakker maken.

Denk ook wel dat je zelf wel aan je kleintje ziet of hij goed bijkomt (hier begint het althans aardig op een Bossche bol te lijken)

Ingrid heeft ook net zo'n prullenbakje, dus denk dat we eerder bang zijn voor teveel op de weegschaal ;-)

ben deze week voor t eerst naar t cb geweest met pascal. whaaaa hij is al groot!!!
met 5 weken AL 57 cm, hihi. 6 cm gegroeid.
en hij weegt nu AL 5250 gram. ben helemaal trots.
verheug me nu al op de volgende afspraak.
zolang ik geen aanleiding heb tot zorgen, ga ik niet tussendoor naar t weeg uurtje.
prullebakje uh nee, meer t mondje van een stofzuiger. flesje ervoor, ffffffffffffffffffffffffft en weg.

groetjes
smooty

o ja, dromertje,

zou je het niet al aan het aantal plas en poepluiers merken??
als hij te weinig binnen krijgt, gaat er ook minder uit.
of redeneer ik nu wel heel erg als een voor het eerst mama geworden mama........

Terug
Bovenaan