Week 17 en nog niet echt een buikje:s

<p>Hi allemaal,</p><p>Op het moment zit ik in week 17 maar heb nog geen duidelijk zwangerschapsbuikje. Ik zie wel iets en mijn spijkerbroeken zitten niet echt lekker meer. Maar het is niet echt duidelijk, moet ik mij zorgen maken?</p><p>Wanneer hadden jullie een duidelijk buikje, bij een eerste kindje?</p><p> </p><p>Groetjes een bezorgde mama to be</p>

Bij mijn eerste kindje duurde het ook ontzettend lang, denk rond de 20 weken dat mensen niet meer dachten van wat is die dik, maar die is zwanger haha..
als het eenmaal begint te groeien gaat het ook heel snel!

Ik ben nu 17 weken van de tweede en nu lijk ik wel al 30 weken zwanger haha

Ja ik denk soms ook iedereen denkt vast dat ik gwn een vette buik heb?
Zal dan nog even geduld moeten hebben.

Bij mij duurde het ook lang voor ik echt een buikje kreeg. Rond de 20 weken inderdaad en daarna ontplofte ik bijna zo snel ging het. Geniet er nog maar even van dat je nog je veters kan strikken ?

Ik kreeg ook pas na de 20 weken een mooie buik. Om mij heen is een babyboom gaande en ik zie bij de meeste van die vrouwen het buikje pas groeien na de 20 weken echo, dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor!

Je ging het bij mij pas echt zien toen ik 24 weken was ofzo. 

nu had ik een hele gespierde buik en bij een eerste duurt het sowieso vaak wat langer voordat je het ziet. Bij 30 weken dacht de vrouw bij de intake van kraamzorg of ze wel goede afspraak had gemaakt want ik was nog helemaal ver? Jawel hoor, 30 weken. En toen vanaf 36 weken ineens bizarre groei haha. En de grootte van je buik zegt niks over je baby hoor! Mijn dochter was 55cm en 4260 gram. Bizar dat zij in mijn toch wel redelijk bescheiden buik zat. 

Wees blij joh! Of ja, ik spreek dan voor mezelf als iemand die heeeel blij was met een late zichtbare buik. Bij mij was het vanaf een week of 21 (?) dat ik wel zag dat ik wat dikker was, maar het niet uitgesproken zwangerschapsachtig was. En vanaf pas 30 weken zag je het als een zwangere buik. Maar had tot het einde een bescheiden buikje en ben daar achteraf ook nog erg blij mee!

Ik had bij de eerste pas met 24 weken voor het eerst zwangerschapskleding aan. Met 26 weken begonnen  anderen het pas te zien. Daarna ging het hard!
Bij de tweede had ik al een flinke buik met 15 weken en moest de positiekleding al met 12 weken uit de kast komen.
Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! 

Terug
Bovenaan