Week 17 en nog niet echt een buikje:s

Met 20 weken ging ik zwemmen en toen leek het bij mij eerder iets te dik. Pas met 23 weken begon ik echt duidelijk een zwangerschapsbuikje te krijgen.

Ik ben heel slank en had bij beide kindjes verwacht dat je het heel snel zou zien. In beide gevallen niet waar hahah als de foto bijvoegen lukt zie je het.! ben daar bijna 9 maanden zwanger

Zó melliem dat zou je niet zeggen nee, dat je daar bijna 9 maanden zwanger bent! Wauw! 
Hier wel iemand met een snel zichtbare buik. Ik had ook al wat vetjes van mezelf en in het begin ook flink last van opgezette darmen. 
Maar de grootte van je buik zegt gelukkig niks over je baby :) 

Bij mij zag je helezwanger  schap niets en iedereen toen de baby was was je zwanger uhm ja dat was ik

Ik ben nu 16 weken en heb wel een ienieminie buikje... Mn normale broeken (slimfit hoge jeans) passen niet lekker meer aan het einde van de dag maar de zwangerschapsbroeken zijn net te groot. Nu ben ik wel slank en getraind van mezelf maar voor mensen die het niet weten zal ik gewoon wat zwaarder geworden zijn. Zo is iedereen verschillend, denk ook niet zo zeer met de baby of je lichaamsbouw te maken..  De ene groeit gewoon anders dan de ander.

Hier ook met 19-20 weken bij de eerste dat ik mijn eigen kleding niet meer paste en je mijn buik begon te zien. Nu met de tweede gaat het veel sneller ?

Terug
Bovenaan