Week 30 en maart ipv april..

@liefkleintje, jemig dat is echt de eerste keer in de afgelopen maanden dat ik hoor dat er nog iemand is die dit heeft.... Heeft zij het ook buiten de baarmoeder?

Vooralsnog gaan de gyn bij mij uit van een natuurlijke bevalling, omdat dat DING (zoals ik het liefkozend noem) niet in de weg zit maar echt bovenop m'n baarmoeder...

@moonpoontje... Jij komt ook dicht in de buurt van maart toch? Blijven we lekker hier ;-)... Heb je een leuke verjaardag gehad?

@Bab: Zij heeft het ín de baarmoeder...In elk geval mooi dat dat deskundigen uitgaan van een natuurlijke bevalling!!

@Bab & Monpoontje: Blijf maar lekker hier hoor! Elke dag genoeg te beleven en ik ben uitegrekend op 30 maart, maar was eerst 4 april!

Vleesboom in je baarmoeder is nog net wat lastiger voor zwanger worden en een natuurlijke bevalling... maar daar kunnen ze inderdaad verdwijnen, volgens mij gebeurt dat met mijn ding niet.... omdat ie erbuiten zit.... dus ik heb ook ergens nog een keer een operatie voor de boeg om het te laten verwijderen...

Oh ja en ik moet bij een eventueel volgende wens tot zwangerschap eerste checken of ik wel mag sexen om zwanger te worden haha (nu maak ik het een beetje belachelijk, ,maar kan er moeilijk om huilen ;-)... is toch niks meer aan te doen nu!)

Terug
Bovenaan