week 37, het mag!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Zijn er nog meer dames die de 37e week hebben bereikt?
Ik ben zo blij dat we deze dag gehaald hebben, het mag vanaf nu thuis komen! Dit wilde we zo graag!
Het lijkt net of die kleine van ons het ook weet, want ik wordt  echt helemaal stapelgek van het geschop en getrap, echt zo hard dat ik af en toe denk dat hij het vruchtwater laat breken!
Het rommelt ook enorm vandaag, geen moment rustig vandaag en het leek er zelfs op dat ik vanavond beenweeen had terwijl ik in de keuken stond. Ook harde buiken komen met regelmaat, maar houdt de tijd nog niet bij..
Nu komen er spannende dagen, vooral omdat partner en ik denken dat die spruit eerder komen!

xxx

Wat een lekker gevoel dat je kindje nu gewoon kan komen!
Spannend allemaal hoor!
Geniet nog even van de laatste dagen getrappel in je buik

Liefs, Lotte

hoi hoi,

Jahh van daag 37 weken. Maar heleaas waarschijnlijk niet thuis bevallen
omdat het kindje te klein is er er te weinig vruchtwater is.. moet zo naar de gyneacoloog dus dan zullen we het wel zien...

gr damam

Jaaa.... spannend he!
Ik was gister ook precies 37 weken. Ook had ik gister een praatje bij de verloskundige over de bevalling. Ik heb besloten dat ik tijdens de bevalling beslis of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Nu weet ik het nog niet en de VK zei dat het vaak toch niet zo loopt als je het voorstelt. Als je je nergens op vastpint kan het ook geen telleurstelling worden...
Verder moest ik nog niet gaan zitten wachten... maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Natuurlijk ga ik vanaf nu zitten wachten, ik ben ook zo benieuwd naar mijn baby! Ik zie haar liever vandaag dan morgen. Als het wel nog 5 weken duurt, heb ik gewoon enorm pech en worden het 5 hele lange weken...
Over 2 weken heb ik ook pas weer mijn volgende afspraak staan. Als ik eerder klachten had of twijfels mocht ik wel weer bellen, maar anders gewoon over 2 weken weer. Wel spannend hoor! Ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten, vorige week ben ik 3,5 kilo aangekomen in totaal omdat ik zoveel vocht vast hou, maar omdat alles goed ging met de baby, moet ik het alleen zelf nog wat rustiger aan gaan doen...

Ik ben benieuwd wanneer hier op het forum alle "zou het al begonnen zijn" topics verschijnen!

goetjes Cathelijne

ha meiden,

Ik ben vandaag ook al weer 37 weken zwanger. Tijd gaat echt vreselijk snel.
Het moet van ons nog even een weekje blijven zitten want ook dan ga ik aan mijn "zwangerschapsverlof"beginnen.
We zijn nu nog in duitsland, maar zijn met ons laatste reisje bezig. Als alles goed loopt zijn we naar het weekend in Sliedrecht en valt er toch een spanning van mij af.
Ik moet er namelijk niet aan denken om in het buitenland te moeten bevallen. Niet omdat ik bang ben dat het niet goed gaat, maar we zijn niet getrouwd en hebben de papieren in nederland wel goed geregeld maar ik weet niet hoe dat in duitsland gaat. Hou gewoon nog een paar dagen mijn benen dicht tegen elkaar aan.

De kleine maakt mijn leven al heel wat zwaarder. Heb volgens mij een aantal grote onderhuidse blauweplekken zitten, want als ik mijn buik op die plekken aanraak schieten de tranen me in de ogen. Had ik bij de eerste niet, zou het een teken zijn dat het van het andere geslacht is ???????

Ook dat vind ik erg spannend, maar wel heeeeeeeel leuk. Bij xander wisten we dat het een jongetje zou zijn, maar nu weten we het niet. Mijn gevoel zegt een jongen en mijn vriend denkt een meisje. We wachten af.

Genoeg gekletst, ga me maar is even over het eten bekommeren, zuurkoolovenschotel.

groetjes ida.

Thuis bevallen.......Jammer dat dat gevoel ook bij mij nu helemaal weg is, maak me er ook niet meer druk om.   Als het maar gauw komt!!!!!
Maar het is wel een lekker idee, dat we al zo ver zijn en dat ons kindje nog veilig in de buik is blijven zitten, dat is toch een stuk beter? Al die zorgen om zo'n te vroeg geboren kindje is ook niet echt fijn!!!
Daar kunnen we dus in ieder geval dankbaar om zijn. Nu nog een bevalling.........o, wat zie ik daar tegen op......Gek he?

Liefs Hilma.

Ook hier bijna 37 weken, zaterdag om precies te zijn. Hoewel ook hier een thuisbevalling er vanwege een geplande keizersnee niet inzit ben ik er eerlijk gezegd wel klaar voor en mee.

Inmiddels zit ik bijna 6 weken thuis, terwijl ik mijn verlof 4 weken van tevoren had gepland dus alles is nu echt wel klaar, de allerlaatste dingen zijn gekocht....van mij mag ze komen, liever vandaag dan morgen!!

Hallo,
Ja, wat een mijlpaal is het he! Ik ben as vrijdag ook 37 weken, wat is de tijd gevlogen!!
En wat kruipt hij nu voorbij... Ik hoop ook erg op een thuisbevalling, maar hou er rekening mee dat het anders loopt. Meer nog hoop ik dat het op tijd komt, en niet 10 dagen later als bij mijn zoontje. Het idee dat het ook nog 5 weken duren kan ARGGG!!!
Maar goed, het belanrijkste is dat het allemaal goed gaat. Hier weinig gerommel tot dusver. Wel wat menstruatie-achtige krampjes en af en toe een harde buik, maar haast het vernoemen niet waard. En wat zou het zijn??? Wij weten het ook niet, en ik wordt nu wel heel nieuwschierig. Volgens mijn vk is het een meid, de hartslag is telkens hoog. Ik denk zelf weer een jongen, dan blijf ik mooi de koningin van het huis!!
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan