week 37, het mag!

Heej ladies!

En Damam wat wordt het? Thuis of in het ziekenhuis?
Ik pin me er ook niet helemaal op vast, want het koffertje voor geval van nood staat toch klaar, je weet maar nooit. Nu las ik ook net op internet dat als die kleine deze week komt ik alsnog naar het ziekenhuis moet met die kleine omdat ze toch randprematuurtjes zijn... dat is een dikke tegenvaller! Dan mag ie van mij nog wel een week blijven zitten, als zegt mn water (?!) dat het eerder komt.
Raar is dat, dat gevoel heb ik al zo lang dat het tussen 16 en 20 november komt ipv 5 december....
De tijd zal het leren!

xxx

hoi
ik ben de 37 weken ook voorbij en hoop ook dat hij heel snel komt!!!!! ik had zelfs al niets meer gepland omdat ik zo hoop dat hij eerder komt! maar verloskundige heeft me toch aangeraden echt door te gaan anders wordt het nog zolang........dus maar weer een afspraak bij de kapper gemaakt, hoop dat ik die moet afezeggen :D
succes allemaal met wachten (hopelijk nog maar heel kort wachten maar ja wat is 2 weken op een mensenleven......)

Ja, ja en ik ook heb de 37 weken grens bereikt! Thuis is alles klaar dus het is echt wachten. Ik vind het zooooo spannend. Vooral omdat we nu allebei van alles nog gepland hebben....om afleiding te zoeken :). Dus als we weg gaan nemen we twee mobieltjes mee om met elkaar te bellen mocht het gaan beginnen. Ik moet hier wel op lachen zeg. Maar het heeft ook geen zin om te zitten wachten en niets doen. De kleine komt toch wanneer hij wilt. Ik ben op 2 december uitgerekend maar op een of andere gevoel denk ik dat de kleine later komt. Mijn opa is op 16 december jarig dus het zou een mooi cadeautje zijn :) en lekker tussen de Sinterklaas en Kerst. We zien het wel. Voorlopig voel ik ik me goed dus ga nog even genieten van dat gerammel in mijn buik.
Babs

Ik ben op 7 dec uitgeteld, nog 3 weken dus, zal ook wel 3 weken duren nog....De oudste was 3 dagen te vroeg, de tweede was op de uitgerekende datum, de derde was 3 dagen te laat, en de vierde was een week te vroeg omdat hij in het vruchtwater had gepoept, dus dat was weer een ander verhaal....
Dus ik ga maar uit van de 7e, valt het of mee, of een beetje tegen.....wat ik niet denk......Maar de tijd zal het leren!!!!
Heb trouwens voor Sinterklaas wel een paar cadeautjes in de mand gedaan, mocht de baby er al zijn dan is de Sint al op de hoogte! (want die weet immers alles volgens een stel kinderen hier.).

Succes allemaal en hopelijk valt het voor ons allemaal mee.....

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan