week 39, krampen en voorweeen zal hij komen ?

Hoi meiden,
Ik ben uitgerekend op 6 januari 2012 het is mijn 2 zwangerschap en heb veel last van krampen aan mijn onderbuik en bovenbenen in deze dagen. heb wel af en toe vooorweeen maar geen echte. de baby is al twee weken ingedaald. Kan iemand misschien onderschatten of ik in deze dagen ga bevallen ik wordt er gek van. denken jullie dat ik nog wel twee weken moet wachten of zal het elke moment kunnen komen :( ben er echt zat mee en nog iemand ervaring met de tweede zwangerschap?? En tweede bevalling liefs kubos
 
Hallo.....

Ik ben ook 6januari uitgerekend en heb al 3weken last van voorweeen,hoop ook steeds dat het doorzet maar dat gebeurd niet...hier komen zo ook gelijk met regelmaat en houd et zo een dag of een nacht aan..waardoor ik dus geregeld een nacht niet slaap..

Maar goed als het goed is het einde in zicht dinsdag gaan ze kijken of ik gestript kan worden..dus nog effies genieten van het getrappel in me buik...
Is bij mij ook me 2de zwangerschap.

Sterkte en nog effies volhouden.....
Liefs
 
Hoi mamavannoaen,

Bedankt voor je reactie ik kan ook snachts niet meer slapen. Ik hoop het beste voor je is echt moeilijk en echt vervelend en ook omdat we er steeds aan denken voeiii hoop dat alles goed komt voor ons allen. liefs kubos
 
ik ben 2 januari uitgerekend en elke dag denk ik dat ie komt..mn 1e zwangerschap ben ik ingeleid dus weet ook niet wat me te wachten staat,..erg irritant! Heb wel last van krampen maar moet dan ook steeds naar de wc..geen idee hoe het komen gaat ..maar beu ben ik het ook haha .. ik hoop zp dat ie deze week nog komt...

Meiden..succes iig en fijne kerst
 
Hey meiden!

Mmmm, ik heb misschien wat vervelend nieuws... Bij mijn derde bevalling heb ik een maand lang in de voorweeen gezeten. Soms hield het zelfs een halve dag aan om de 10 a 5 minuten en dacht ik echt dat het door zou zetten...

Het voordeel was wel dat die bevalling uiteindelijk wel heel vlot ging. Maar ja, de weg er naartoe is natuurlijk niks aan...
Ik ben de 20e uitgerekend en heb ook nu alweer last van voorweeen, ik reken maar weer op een paar roerige weken.

Maar mijn verhaal zegt voor jullie natuurlijk niet zoveel, iedere bevalling gaat weer anders en misschien zet het bij jullie wel een dezer dagen door! Ik hoop het echt voor jullie hoor, voor julie ligt de uitgerekende datum ook al een stuk dichterbij!

Succes!
 
Bij mijn tweede had ik een paar weken van te voren ook al voorweeen. Niet heel erg, gewoon af en toe eens. En nu, bij mijn derde ( 7 januari uitgerekend )merk ik nog bijna helemaal niets. Dus voor mijn gevoel gaat het nog lang duren voordat de bevalling begint. Ik hoop natuurlijk dat het niets zegt en dat ik toch zo rond de uitgerekende datum beval.
 
Hoi ladys,

Ja ik weet het helemaal niet meer echt zo raar ik heb al een paar dagen geen weeen, maar wel steeds krampen in me buik.Er werd gekeken of er ontsluiting is maar nee hoor geen eens 1 mm :(. Zo te zien gaat die toch op zijn uitgerekende datum (6 januari) wachten. Had eergisteren een hoge bloeddruk dus naar ziekenhuis geweest en hartfilm gedaan maar bleek niets aan de hand te zijn.En gisteren moest ik weer naar de zh omdat er in mijn urine eiwitten waren dus weer het zelfde controles weer hartfilm enz en weer niets aan de hand. Maar weeen en zo heb ik niet meer wordt steeds irritanter ik heb ook steeds hoofdpijn en al, dus ik begrijp er helemaal niets meer van de kleintje geeft me wel veel moeitje. En mijn eerste kindje wordt pas 1 jaar in 9 januari dus hij is ook heel klein wordt echt moeilijk wil dat ik zo snel mogelijk beval.( Ik kan eens geen verjaardag feestje geven voor de eerste verjaardag van mijn zoontje :( ) Ik krijg wel hulp van mijn moeder en mijn schoonmoeder maar toch is het moeilijk. Kan bijna niets meer doen en haast niet meer zo goed lopen Foeiii ..........

liefs kubos
 
Bij mij heb ik ook voorweeen. Paar weken terug in mijn rug. Indalingsweeen zijn geweest die week terug ook weer waren. Nu gister had ik een poosje lang drukkend gevoel naar de vagina. Wat steeds met een harde buik begon. Dat hield een tijdje aan en erna niks meer. Vandaag weer hetzelfde duurde het wel wat langer met een ongesteld gevoel erbij maar is nu ook weer rustig. Mijn eerste bevalling was heel anders. Verloor ik de slijmprop en 2 dagen later stond ik smorgens op en begon om 9 uur mijn eerste wee. Deze zette eigenlijk voort en om 10 uur reden we al zelf naar het ziekenhuis. Ik dacht toen meteen ik moet bevallen. 14.10 was mijn kleine meid geboren. Nu dus mijn tweede zwangerschap van alles van te voren voel maar steeds wacht op de echte weeen. Ook al weet ik niet meer hoe ze echt voelen. Ik ben nu 39 en 2 dagen. Bij mijn eerste was ik met 40 en 4 dagen bevallen. Het houdt het wel spannend zo. Kan zomaar gebeuren en het kan zomaar langer duren. Al denk ik zelf dat ik wel blij ben als ik wat voorwerk ervaar. Want bij mijn eerste overviel het me. Overkwam het me en ging het als een wrevel wind. Ben heel benieuwd hoe ik deze bevalling ga ervaren. Je bent toch wat bewuster en je weet dat bevallen ontzettend pijn gaat doen. Vertrouwen in houden dat lichaam weet wat het doet. 
 
Terug
Bovenaan