Week overtijd neg test

<p>Hoi dames,</p><p>Ik heb een vraagje en hoop eigenlijk op positieve verhalen.</p><p>Vorige week zondag had ik mijn NOD en tot aan vandaag nogsteeds niet ongi geworden, vanmorgen wel een test gedaan (die van Kruidvat met paarse dop) maar die was helaas negatief. Heb ook niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden, ben wel met vlagen misselijk en heb een redelijk opgezette buik alsof ik te veel heb gegeten, borsten wel klein beetje gevoelig aan de zijkant maar niet echt pijnlijk. Zou ik dan te vroeg zijn met testen dat ik misschien een late sprong heb gehad dus ook late innesteling? </p><p>Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen adviseren want word hier best onzeker van..</p>
 
Erikakrit weet je zeker dat je overtijd bent? Weet je wanneer je eisprong was???? Vaak praten mensen over overtijd zijn maar is de eisprong gewoon veel later geweest! Ikzelf zit nu in de 13e ronde en hen zogoedals mijn eisprong elke maand op een andere dag!!! Hoop je hiermee wat geholpen te hebben
 
Mijn eisprong was als het goed is op 25-11 heb namelijk altijd een cyclus van 28 dagen. Heb 11 vmk gehad en heb daarna meteen negatief getest. Kan inderdaad ook zijn dat ik een latere eisprong heb gehad.
 
Ik heb wel een paar dagen voor mijn NOD licht roze afscheiding gehad bij het afvegen (sorry!) alleen de ochtend daarna helemaal niks meer
 
Hallo meiden, Ik lees al even mee maar nu sluit ik mij aan op dit verhaal. Ik heb hetzelfde als Erika!!Ik ben overtijd 6 dagen na NODcyclus van 28 dagen en ik voel mijn eisprong heel duidelijk.Ik heb vrijdag een bloedtest gehad na negatieve testen. Morgen krijg ik de uitslag!!!! Mijn eisprong was op 27-11 en MIJN NOD 11-DECPpffff ben wat zenuwachtig :) Kunnen jullie aub voor mijn duimen x
 
Ps. Ik had geen bloeding. Wel op 8-dec heftige pijn in baarmoeder en steken 30min max daarna geen pijn meer.Ik heb zelf 2 kinderen dus weet hoe het voelt heb toch sterk vermoeden dat het raam is!! Ik duim ook voor jullie x
 
CocohIk ga zeker voor je duimen! Zou wel echt super zijn als het raak is!Hier nog geen duiveltjes, denk dat ik komend weekend weer ga testen.
 
Hallo iedereen, Nu weet ik niet meer waar ik het moet zoeken. De uitslag is binnen en hij is negatief. Toch heb ik het gevoel dat dit NIET klopt. Ik heb zelfs de innesteling gevoeld. De assistente zegt dat de bloedtest betrouwbaar is maar dat ze geen garantie kunnen geven.Dat ik toch donderdag weer moet testen.Ik ben erg in de war nu 
 
Terug
Bovenaan