Week overtijd neg test

Kennen jullie op het forum ervaringen waar na negatieve bloedtest het alsnog toch zwanger was. Ik heb mijn bloedtest 4 dagen na nog gehad. Is dit te vroeg? Maak ik geen hcg aan. Heb al twee kinderen en heb dit nog niet meegemaakt. Mijn moeder wel die teste negatief en kwam er pas achter dat ze zwanger was van een tweeling na 6 maanden zwangerschap. Zij had bloedingen tussendoor en dit kwam omdat het met mijn broertje het niet goed ging. Wat ik bedoel is dat ze geen positieve testen had maar het kan dan toch. Pfffff
 
Een collega van mij testte pas op 8 weken positief dus denk dat het alle kanten op kan. Wel balen dat je bloedtest negatief uit kwam, maar zolang er nog geen rode duiveltjes zijn hou ik nog een beetje hoop. Misschien maken we niet zo snel hcg aan..
 
[quote quote=10144803]Een collega van mij testte pas op 8 weken positief dus denk dat het alle kanten op kan. Wel balen dat je bloedtest negatief uit kwam, maar zolang er nog geen rode duiveltjes zijn hou ik nog een beetje hoop. Misschien maken we niet zo snel hcg aan..[/quote]Wanneer ga jij weer testen ?Nog andere symptomen ? Ik vraag mij nu wel echt af, als ik nu weer mijn NOD heb,wat is dan mijn cyclus en wanneer volgende eisprong gewoon 28 dagen of super veel. Zucht... ?Ik snap gewoon niet dat ik alles heb gevoeld. Ook mijn eisprong.Maar er is nog hoop? 
 
Ik ga denk ik komende zondag ofzo weer testen dan ben ik ongeveer 2 weken overtijd. Zal ook iets laten weten als ik meer weet, blijft toch echt spannend
 
Terug
Bovenaan