Weekblad Vriendin

A

Anoniem

Guest

Ik kreeg net een telefoontje van het weekblad de Vriendin

Twee jaar geleden heb ik ook in het weekblad gestaan met onze turkse kat en ook over het vrijwilligers werk voor de kattenopvang in Marmaris Turkije.

Nu gaan we binnenkort weer naar Turkije maar dan natuurlijk met ons dochtertje
We gaan weer een paar dagen helpen.

Nu vroegen ze of we dit jaar weer gingen en ik vertelde dat we nu met ons dochtertje gaan. Dus vonden ze een goed verhaal

En ze gaan me donderdag interviewen en dan komt het in de zomer er in te staan.

Leukkkkkkkkkk!!!

Liefs Ilse mv Danique

Wat gaaf joh
Je wordt beroemd hihihi

En super dat je je daar voor inzet!

Pauline

Voor de kattenopvang bedoel ik ermee
Pff schrijf weer lekker krom

He, wat leuk zeg!
Hoe kom je er zo toe om dat te gaan doen? Ik vind het verhaal achter het verhaal altijd wel interessant...

Ik ben eigenlijk altijd wel dierengek geweest, een jaar of 8 geleden gingen  Werner en Ik  in Turkije op vakantie en zorgde altijd een beetje (zo ver als het kan) voor de zwerfkatten die daar rond liepen.
We kochten kattenvoer en dat gaven we ze en zorgde ook voor water.

Maar dat was altijd maar voor 2 weken en dan gingen we naar huis.
En die poezen daar hadden weer niets te eten.

Toen vertelde iemand me dat er ook een kattenopvang daar zat.
Ik die vrouw gebeld en het jaar erna zijn we naar haar toe geweest.

Sindsdien helpen we haar als we daar zijn, maar ook in Nederland proberen we haar zo   veel mogelijk daar te helpen.

We sturen dierenartsen zodat de zieke katten geholpen kunnen worden maar ook voor castratie.

Ook zamelen we geld in voor het voer daar.

Het is zo dankbaar werk en kan niet wachten todat ik haar en de katten weer zie.

Liefs Ilse mv Danique

www.catshelter-marmaris.mijnkat.nl

Dat is onze site.

Wat goed van jullie zeg!
Wij waren 2 jaar geleden ook naar Turkije in marmaris....
En naast ons appartement werden bootjes neergezet...
En daar was dan 1 hond die daar de wacht hield...Aan een ketting...dag en nacht....Broodmager was ie...
Wij hebben toen elke dag die hond te eten gegeven....
We zijn naar de mensen toegestapt waarom die hond daar zo zielig alleen leefde...En waarom hij niet werd losgelaten....
Nou daar hadden ze gaan duidelijk atwoord op...
Ik ben blij dat ik die hond elke dag eten heb gegeven....Ik vond het zo zielig....Het liefst had ik hem meegenomen!!

Ik vind het super wat je doet!!

Ilse,

Echt super dat je dit doet! Zat even (met een brok in mijn keel) te kijken op die website. Het liefst wil je ze allemaal wel helpen denk ik! De katten die je zelf hebt (zeven waren het er toch?) komen ook allemaal uit Turkije?

Zet nog een keer het bankrekeningnummer voor hulp neer! (of op de grote forumdag een spaarpot waar alle mama's iets in kunnen doen ;)

Die laatste foto van die katjes is wel heel erg mooi!

Laat je even weten als je erin staat....dan rennen we en-masse naar de winkel! (zeg maar dat ze alvast wat extra laten drukken, dit wordt het best-vrekochte nummer ooit!)
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan