Weekblad Vriendin

Je bent er dus min of meer toevallig mee in contact gekomen. Wat goed van je/jullie dat je bent blijven steunen. Ik heb even op de site gekeken, maar (voor mijn eigen bestwil) kan ik dat beter niet doen, ik ben zo verkocht aan die arme schatten...
Goed dat je het onder de aandacht brengt hier, gaan we allemaal de Vriendin kopen (kunnen zij de opbrengsten van de extra verkochte exemplaren niet doneren? ha ha!)

Lieve meiden....

Wat een lieve reacties allemaal.
Krijg gewoon tranen in mijn ogen ervan.

Ik laat jullie zeker weten wanneer het er in staat.
Het rekening nummer : 10.47.74.363
t.a.v. Catshelter Marmaris te Middelburg

Heel erg bedankt!!!

Liefs Ilse

Hey Ilse,

We hebben het er al eens over gehad. Echt super hoor van jullie! Je zou er dit keer geen meenemen hè? Hihi. we horen nog wel wanneer je in de Vriendin staat, dan rennen we snel naar de winkel. Ga zo even op de site kijken. Zal het maar niet tegen Lex zeggen, want die wil alle zielige katjes redden en daar hebben we nu geen ruimte meer voor.

Wanneer gaan jullie ook al weer op vakantie?

Enne, zal ik de 28e september rijden? (Mogen we wel heeeel vroeg weg...)

Groetjes,
Nelly.

Wat gaaf zeg! En ook van die kattenopvang! Heb je dat zelf opgezet?
Ben ook helemaal into the cats!
Laat tzt nog even weten wanneer je er in staat..

Esmé mv Kay

Zo wat  groothartig van jullie,zeg!!Echt heel tof!
Laat je het weten wanneer je te bewonderen bent in Vriendin,ga ik hem gelijk halen.
Veel succes nog met jullie goede werk.

Groetjes Kitty en Tess.

Dit is onze Turk Calito

We hebben 5 katten uit het asiel en 1 zwerfkatje en 1 turk.

Calito heeft heel wat meegemaakt voordat hij bij ons was.
Toen hij klein was had hij een broertje en die is voor zijn ogen verscheurd door 2 honden waarschijnlijk heeft hij ook beten gehad en is daardoor heel erg ziek geworden. Een strandwacht heeft hem gevonden en die heet Calito

Hij heeft het poesje aan Duitse mensen gegeven en die zijn er meteen naar de dierenarts gegaan toen hebben ze het poesje aan Jeannie gegeven van de kattenopvang.

En toen kwamen wij en toen hadden we nummer 7

De katten opvang bestaat nu ongeveer 13 jaar en is door Jeannie zelf opgericht.
Ze is een Engelse vrouw die daar is gebleven om de poezen daar te redden.

Terug
Bovenaan