Weekendbedje/campingbedje

Ik ben van plan een weekendbedje/campingbedje aan te schaffen. Wat raden jullie aan? Welk merk, waar gekocht, welke prijs? Liefst niet al te duur, maar natuurlijk wel goed.
Ik hoor graag jullie reacties. Alvast bedankt!

Ik heb hem bij de Blokker vandaan weet de prijs niet echt volgens mij 30 euro ofzo maar ben wel happy ermee. Krijg hem alleen zelf niet in elkaar hihi daar heb ik men man voor nodig

wij hebben een campingbedje van koelstra, deze is wel prijzig maar we hebben hem van mijn schoonouders gekregen. het is wel een ideaal ding je kan hem heel klein opvouwen.
waar je wel om moet denken is dat je er een los matrasje bijkoopt, die matrasjes die er inzitten stelt niks voor veel te dun.
groetjes henny

Wij hebben er één van chicco. Hij was wel duur maar ontzettend handig omdat je er iets in hangt waardoor het bedje verhoogd wordt en ik dus niet zo ver hoef te bukken om mijn dochter eruit te halen. Ook wel zo gezellig als je hem als box gebruikt en dat hebben wij vaak gedaan als we op visite gingen. Bovendien kan ik hem zelf uit en weer inklappen en dat wil wel wat zeggen, hihi! Misschien zijn ze ook al tweedehands te krijgen. Succes!

Ik ben het helemaal met Henny eens, zo'n extra matrasje is echt aan te raden. Ook omdat ik de onderkant van de slaapzak nog omsla en dat wil met zo'n matrasje beter.

Hoi

Wij hebben een bedje gekocht bij prenatal nu in de reclame vn 69euro voor 39 euro een goed en stevig bedje

groetjes Lucretia
mam van quinten en fabian

Hoi, wij zijn helemaal fan van de Babybjorn!! Is erg makkelijk op te zetten en heel licht om mee te nemen en er zit een vrij dik lekker zacht matrasje in (Je hebt dus niet twee tassen nodig om alles mee te nemen.) Uhm.....hij is wel prijzig, 169,00 Euro. Maa je kind kan er tot zijn derde zeker in, en hij kan niet omvallen vanwege zijn vorm (trapeze-model)

Nou succes!!

Jaren geleden heb ik als bedrijfsleider bij de Prenatal gewerkt en daarvoor de inkoop van deze bedjes op het hoofdkantoor gedaan, een zeer goed en stevig model is ook die van het merk Graco! Keer in de winkel de bedjes maar eens om en bekijk de onderkanten eens...Alleen een kruis betekent makkelijk kantelen als je kind midden tegen de rand aan gaat leunen, zorg dat er minstens nog een dwars-balk is met twee pootjes (Dus  7 pootjes minimaal onder het bedje!Hoeken, midden en twee op zij) Het merk Topmark heeft dus versies met alleen een kruis eronder en 5 poten (4 hoeken en een middenpoot) deze is af te raden ivm stabiliteit. Dus prijs is niet echt belangrijk, maar wel de wijze waarop het frame aan de onderkant gemaakt is. Vaak hoe duurder het bedje hoe meer toeters en bellen erop zitten die niet direct van belang zijn, maar wel handig.

Groet
Sandra

Terug
Bovenaan