Weekendbedje/campingbedje

ik heb m van de etos.30 euro.
ik heb geen extra matrasje,het gaat (tot nu toe) prima zo.volgende week gaat hij mee op vakantie en dient dan zowel als bed,als als box.
groetjes karin

Hoi, hoi,

Toevallig heb ik ook een camingbedje aangeschaft voor buiten kan de kleine man lekker in het bedje ook buiten zijn om lekker te spelen het merk heb ik geen idee van ik heb hem via de snuffelkrant voor een paar euro die dingen lijden zo weinig als ie maar heel is en schoon en veilig dat vind ik het belangrijkst en wat voor merk het dan iszal mij een boei wezen

Groetjes lonkie

Wij hebben een Travelcot (zo 'n tent-achtig ding) en eerlijk gezegd vooral omdat we hem zelf  zo leuk vinden. We  kamperen ook graag dus volgend  jaar kan  hij zo mee in de tent. bij mijn ouders staat een heel ouderwets kampeerbed uit de 70ies, echt HEEL FOUT, en heel oud, bijna  camp, met een extra matras. Werkt ook goed, maar  is heel zwaar en moeizaam opzetten. Staat daar dus vast. Daar staat ook een 2e handso opklapbox.  Mijn vader gaat nl. een dag oppassen, dus dan is het handig als hij spullen heeft.

Leuk hè, een oppasopa!  Verder maken wij twee dagen gebruik van het kdv (vanaf sept).

Gr Irene  

Terug
Bovenaan