weekendje weg. Weet iemand een leuk park?

A

Anoniem

Guest
Wij zijn van   plan om medio eind oktober een weekendje weg te gaan met onze kleine meid. Die is dan 6 maanden.

We zitten te denken aan een centreparcs/ landallgreenparks achtig iets. Deze heb ik al op internet bekeken, maar vraag me af of er nog meer is. Iemand goeie ervaringen met een ander park?

Voorwaarden:
- een lekker warm subtropisch zwemparadijs met een speciaal kinderbadje.
- kindermeubelen in het huisje (geen zin om box etc. mee te nemen)
- supermarkt voor boodschapjes
- kinderboerderij
- speeltuin (liefst overdekt, maar hoeft niet)

Groetjes, Marisa

Hoi Marissa,

ik kan je het vakantiepark in Emmen aanraden van landal Green Parcs. Dat is vrij nieuw en daar hebben ze echt alles. Volgens mij heet het Parc Sandur. Daar zit een gewone supermarkt bij en een heel mooi zwembad.

groetjes van Marloes

haaalllooo,
wij hebben via bungalows.nl een midweek geboekt bij centerarcs in duitsland
parc heilbachsee hier was alles aan wezig voor de kleine maar we gaan pas volgende week dus kan je niet zeggen in hoeverre het bevalt , maar mss moet je ens op de site van centerparcs kijken naar info over verschillende parken
liefs tamaar

quote: Marisa7 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2007 12:10:51'));

Wij zijn van   plan om medio eind oktober een weekendje weg te gaan met onze kleine meid. Die is dan 6 maanden.

We zitten te denken aan een centreparcs/ landallgreenparks achtig iets. Deze heb ik al op internet bekeken, maar vraag me af of er nog meer is. Iemand goeie ervaringen met een ander park?

Voorwaarden:
- een lekker warm subtropisch zwemparadijs met een speciaal kinderbadje.
- kindermeubelen in het huisje (geen zin om box etc. mee te nemen)
- supermarkt voor boodschapjes
- kinderboerderij
- speeltuin (liefst overdekt, maar hoeft niet)

Groetjes, Marisa

Hoi,
Wij gaan zelf in de herfstvakantie een weekendje naar zeeland, naar Aqua Delta, in zo'n heel mooi buitenhuis.
Een vrij nieuw park, en de prijzen vallen mij mee, in verhouding tot centerparcs.[ 750 euro, voor een groot 8 pers huis..met 4 slaapkamers, en twee badkamers, veranda etc.., hierin zit ook 75 euro borg, die je weer terug krijgt na afloop..]]
Er is een zwembad, maar niet zooo groot, wel een supermarkt, kindermeubels, en een speeltuintje, maar ook een overdekte speelhal, zoiets met ballenbak, en klimwanden, en doorkruiptoestellen.
Er zijn ook bungalows, en appartementen te huur.
Wij gaan met 9 personen in zo'n buitenhuis, en die zijn heel ruim.
We zijn er afgelopen mei ook nog geweest, toen zonder baby, nu met..Ze is morgen 7 weken..
Kijk maar eens op www.aquadelta.nl En dan bij de aqua staete   huizen..
Je zit zo ook bij het water, en in zeeland rij je zo naar een stadje in de buurt oid..
Dus als het nog mooi weer word???
Succes..Groet R

Tamaar, heilbachsee is leuk! Leuke huisjes en mooie omgeving. Zwembad is wat klein maar heilbachsee is daardoor ook wat betaalbaarder. Wij hebben het er leuk gehad!

Een aanrader is de Hellendoornse berg van landal! Is in aanbouw dus je krijgt 10% korting + nog eens 10% jonge gezinnen korting omdat je met een kleintje komt. Alle huisjes hebben daar internetverbinding. Wij hebben een huisje gehuurd met sauna, zonnebank, dvd speler, oven enz enz. Gewoon lekker luxe en betaalbaar. Het feit dat het in aanbouw is heb je weinig last van. Mijn ouders zijn er pas  geweest en die merkten er niks van. Huisjes zijn in een erg leuke stijl gebouwd!

gr.Ing

Hoi,
Ik vond op heilbachsee wel waardeloos met de kinderwagen hoor, je moet overal omlopem om er te komen met de wagen, maar verder een superleuk park in een hele mooi omgeving!!!

Huttenheugte is ook leuk hoor!!!

he rw

wat toevallig ik woon in dat dorpje vlakbij aqua delta! dat wou ik alleen maar even melden hihi

groetjes jessica mama van djesslyn 11-06-07

Hi,
Een aanrader van Landal is Village L'eau d'heure in Belgie. Mooi park met hele nette en schone huisjes. Het ligt aan een meer en op het park zijn alle voorzieningen aanwezig. Wij gaan waarschijnlijk eind oktober hier met ons dochtertje Veerle (28-05-2007) naar toe voor een week.
Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan