weekendje weg. Weet iemand een leuk park?

Park MOlenheide in Belgie. Ben er zelf nog niet geweest maar een vriendin wel en die was erg enthousiast. Een erg leuk zwembad, op kinderen gericht, en een overdekt speelparadijs. Kijk maar eens op de site!

XXX Yvet

Hoi marisa

Wij gaan naar het Prinsenmeer in Asten/Ommel (limburg) en hebben een junior prinsenchalet ofwel een kinderbungalow. Alles voor de kleintjes zit erin! En er is veel te doen!

Check deze website eens: http://www.vakantiebundel.info
En het is niet duur en je kan het via internet boeken!

Groetjes
Angel

Hoi

Ik kom dan wel van een ander forum maar wilde hier even op reageren.
In emmen inderdaad is een heel mooi park van landal, Parc sandur.
Wij zijn daar geweest en het was echt heerlijk. Mooie ruime en schone huisjes en het park zelf was ook erg mooi. Misschien kun je eens op de site van landal kijken.
Er is daar ook een supermarkt van de plus op het park en ze hebben er alles.
Succes met je keuze!

Groetjes Noomie voorjaar 2007 forum.

hoi hoi

wij gaan as maandag naar parc sandur in emmen!
lijkt me ook een superpark met alle huisjes aan het water(nu maar hopen op mooi weer!)
mijn ouders zijn er al es geweest(afgelopen juni) en toen zijn we er een dagje geweest,was echt heerlijk.
Mijn man heeft er toen ook gezwommen en vond het zwembad niet veel byzonders...maar voor die kleintjes van ons is het denk ik al prima om gewoon water te hebben.
wij gaan ook voor het eerst met Lianne zwemmen...lijkt me erg leuk!

ik laat wel weten hoe het was!

liefs marjolein(mv lianne 13-05)

oja..je kunt in emmen ook speciale kinderbungalows huren met wasmachine,droger erin en kinderbedje en box en 2 badkamers...
leek ons ideaal maar helaas zaten die al vol

heb gister magazine van centerparks binnen gehad.
je zou ook naar port zelande kunnen gaan.
je zit vlak bij een winkel daar ben er een paar jaar geleden geweest. je zit ook aan het strand dus dat kan ook wel eens leuk zijn.
er is ookj een redelijk groot zwenbad dus er is genoeg te doen.

groetjes saloua

Terug
Bovenaan