weer aan het werk

oh ja, ik wil nog wel ff m'n medeleven tonen voor de mama's die nog wel zorgen hebben over of hun kindje het wel goed doet bij het KDV/gastouder/oppas. Da's geen fijn gevoel als je je kindje huilend achterlaat of overstuur/oververmoeid weer oppikt!

Sterkte!

Tja, ik heb de luxe tussen twee banen in te zitten.
Begin 5 januari met mijn nieuwe baan en dan is maudy op drie dagen na 4 maanden oud.................hier al een aantal weken wel een strak ritme, maar met onze twee banen (fons is steward dus een aantal dagen per week aan de andere kant van de wereld, en ik ben Intensive Care verpleegkundige en werk dus ook in de avonden en nachten.......) is dat ook wel nodig, om ons meisje in ieder geval die zekerheid te geven.........
Morgen gaat ze alvast wennen bij haar gastmoeder, die wil ook wel eens een avondje of nachtje op onze kleine passen.............................de tranen springen   nu al in mijn ogen............zucht. Wat is die mooie tijd snel gegaan...............vorig jaar rond deze tijd was ik nog niet eens zwanger en nu moet ik, een kindje rijker, alweer in de dagelijkse sleur mee..............gadver.

Gelukkig hopen we het zo te kunnen plannen dat Maudy maar 1 dag in de week naar de gastouder gaat, de rest kunnen we vooralsnog zelf oplossen..........

Ik ga in ieder geval nog een mooie maand volop genieten van mijn kleine grote meisje........en dan...............ppfffffffffffffffffff.

Kus Rimke

Hoi,

Ik heb eergisteren en gister voor het eerst weer gewerkt en ik vond het ronduit verschrikkelijk. Heb de hele weg ernaartoe zitten brullen van het janken. Gelukkig was Marcel, mn vriend, thuis. We hebben het  zo kunnen regelen dat hij vrij nam op de dagen dat ik moest werken of dat oma oppast zodat ze deze maand nog niet naar het KDV hoeft. Dat trok ik niet hoor...en weer werken en de kleine naar t KDV maar in januari zal ik er echt aan moeten geloven. Ik heb om t half uur naar huis gebeld hoe het ging en hij belde me voor iedere scheet die ze liet. Liep totaal ongeconcentreerd rond op mn werk. Gister was nog erger. Toen paste mn moeder op maar zodra ze binnen kwam en Amy gedrag zei, zette die het op een krijsen en hield  niet op tot ik haar overnam. Toen ik haar weer teruggaf aan mn moeder begon ze opnieuw. Ben wederom heel hard huilend in de auto  gestapt. Voelde me zo ´n rotmoeder!!  Weer dus continu naar huis gebeld. Gelukkig voelt mn moeder zich niet gecontroleerd en bergijpt ze dat ik niet bel omdat ik haar niet zou vertrouwen. Maar als je dan weer thuiskomt (heb zelden zo hard gereden haha) en je wordt begroeit met de mooiste lach ter wereld ben je toch dubbel zo blij dat je weer thuis bent. Kijk nu alweer op tegen volgende week als ik weer moet.

Marian

Terug
Bovenaan